Să vină iarna

   Iarnă, iarnă, dragă iarnă, ai uitat de ceva timp, să mai treci și pe la noi prin țară, așa ca-n copilăria noastră dragă când ne vizitai mereu căci așa îmi amintesc eu.
Pe atunci veneai o dată pe an și cu halat alb pământul îl acopereai, pietrele le crăpai, brazii îi împodobeai, școlile închise le țineai, oameni de zăpadă creai, sobele le ațâțai, oamenii de frig fugeau, pe lângă sobe se adăposteau, povești de vară depănau în timp ce nuci spărgeau.
Fulgii dansau, de mână se țineau, săniile zburau, copii se jucau, telefonul și calculatorul nu-l cunoșteau și parcă mai fericiți erau.
Iarnă, iarnă, dragă iarnă, nu mai vii tu, cum veneai, când frigul și gerul îl aduceai, termoviziuni la clădiri cereai, oamenii clădirile le reabilitau, pozele cu risipă de energie după ce le vedeau.
Iarnă, iarnă, dragă iarnă, noi te așteptăm să vii, să ne simțim din nou copii, să ne scoatem săniile să ne dăm pe derdeluș, să patinăm pe ghețuș, să-l spălăm pe Azorel să ne bulgărim cu el.
Iarnă, iarnă dragă iarnă, vino din nou pe la noi, casele sunt pregătite cu certificat energetic îmbogățite, căldura să nu o risipim că o plătim de ne falim.
Iarna nu-i ca vara știm, audit energetic ne plătim, soluții energetice și termice referitoare la construcție e musai să găsim instalațiile moderne să le știm.
Vino iarnă te așteptăm flori la geam să ne așterni, să ne bucurăm și noi, că avem termoviziunea făcută, căldura nu se duce, nu se mută, rămâne cu noi!
Casa ne rămâne caldă, căldura nu se risipește, nici cât ai spune pește!
Vara noi ne-am pregătit, după ce infiltrații și izolații slabe la nivelul anvelopelor clădirii am descoperit, și ce clasă slabă energetică ne-au distribuit.
În ziua aceea la Enermed Impex SRL am apelat rapid, când am văzut ce-nseamnă aceste deficiențe care buzunarul ni l-au golit și căldură ca lumea tot n-am primit.
Acum că ne-am izolat, de infiltrații am scăpat, instalațiile le-am modernizat, căldura la noi în casă s-a așezat și vă spun drept că și clasa energetică ni s-a ridicat.
Acum de vine iarna grea, la căldura casei putem sta, amintiri putem depăna, nucile la căldură le putem curăța.
Acum avem căldura noastră, strada n-o mai încălzim, am pierdut căldura dragă ani la rând fără să știm,
Acum că suntem  energetic audiați, ne mândrim că avem cu ce, avem certificate energetice, avem căldură pentru noi, dar vă spun ceva, ia luați-vă și voi!


                                Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2018!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut