Puff puff adio Pfffff!!!!

Puff, puff este secretul meu, m-am gândit să nu-l țin doar pentru mine.


Cu toții ne-am aflat măcar o dată-n viață în situația de a merge la toaletă când nu eram acasă și ne era efectiv rușine să ieșim, pentru mirosul din toaletă. Și acum nu vă prefaceți că nu știți despre ce vorbesc, prima întâlnire  cu părinții primului iubit, acei fluturași din stomac nu vin niciodată singuri.
 Ei bine, faptul că mergem la toaletă este un semn vital! Adică este o normalitate!! 
Este un lucru total normal, problemele încep atunci când nu mergem la toaletă. 
   AirWick a venit cu cea mai bună ideea, o sticluță mică 55ml și ... orice problemă este  uitată. Puff puff și spui Adio senzației de pffff!
   Cele 3 variante conțin  până la 300 de pufuri pentru 100 de utilizări per sticlă. 
V.I.Poo neutralizează mirosurile neplăcute din toaletă. Mirosurile neplăcute nu au nici o șansă să scape, așa că Tu, poți respira ușurat în momentul în care folosești toaleta.
Buzzstore și AirwickRomânia au ales 400 de persoane pentru testarea acestor 3 minuni : Lavandă- Lămâie și Fresh, cu un ambalaj convenabil, prietenos, care se poate purta cu ușurință în poșetă/rucsac.
Sprayul VIPoo  ... cu uleiuri esențiale  formează o peliculă la suprafața apei, astfel se neutralizează mirosurile neplăcute, iar în baie se eliberează un parfum atât de plăcut că nici nu-ți vine să ieși.
 Sunt una din fericiții participanți. Am avut ocazia de a testa cele 3 sticluțe și de a le împărți celor apropiați pliante, împărtășindu-le totodată ceea ce eu și întreaga familie am constatat.
 Sticluța cu miros de lavandă m-a capturat. O folosesc mereu, am pus sticluța în geantă și acum știu că sunt în siguranță oriunde aș merge la toaletă când nu sunt acasă, până și la serviciu e un must-have mai ales când împarți toaleta cu în „n” oameni și e invitabil să nu intre cineva exact când Tu ieși. 
Funcționează atât de simplu: 
1. Puff Puff de 3 ori (5 dacă e situația mai complicată)
                                               2. Să-nceapă eliminarea toxinelor 
                                                3. Tragi apa și tot ce simți este o mireasmă plăcută
Poți respira ușurat, nimeni nu va spune ..uuu, pfff... ci woaw!!!! Și eu vreau să-ncerc, care este secretul Tău?!
 Aceste 3 minuni se pot achiziționa atât online cât și de la magazinele din zona Ta! 
Merită să-n cerci îți garantez că de acum va fi un must-have în poșeta Ta!

Dacă doriți să participați și voi la campanii, trebuie doar să vă înscrieți exact  ⥤AICI



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut