Adio halat alb!

  Ideea de spital, medic, halat alb, mă înspăimântă enorm, enorm! Da, recunosc, la cei 34 de anișori pe care îi dețin, halatul alb, efectiv îmi „crește tensiunea” și nu, nu este o glumă! Am fost o norocoasă pentru că până la vârsta aceasta n-am prea avut de-a face cu spitalele, doar cu halatele albe de la medicina muncii și controalele de rutină, unde mereu tensiunea mea era ... sus, cât mai sus!
  Mă pregăteam de prima mea internare  ( pachet complet, anestezie generală + operație) când am fost chemată pentru niște analize în pregătirea prealabilă pentru anestezie. Ei bine, când am văzut halatul alb, deși doamna doctor era atât de simpatică, instant mi-am simțit inima în gât, i-am și spus doamnei doctor mai în glumă, mai în serios :
- Eu voi avea acu o tensiune de toată frumusețea, așa a și fost.
- E prea crescută tensiunea  pentru vârsta dvs, vă simțiți bine?!
- Sigur, dar credeți-mă avem acasă tensiometru și niciodată nu au fost atât de ridicate valorile.
- Am să vă rog să vă monitorizați tensiunea timp de o săptămână și să reveniți, să vedem.
Ne-am întors peste o săptămână, am pozat valorile pe aparat să nu creadă doamna doctor că nu spun adevărul, chiar îmi era rușine, dar momentul în care îmi închipuiam că iar va veni cu halatul alb, deja aveam emoții că nu mă vor opera. Am o ideea, voi ține ochii închiși ... dar mintea tot deschisă e, deci nici o șansă.
- Vă rog să vă întindeți pe pat, doamna doctor vă va măsura acum tensiunea.
- Hai să vedem acum cum stăm, ooo, valori mult mai bune.
-Eu vi-am spus și data trecută doamna doctor, știu că sună ciudat dar am fobie de halat alb.
De data aceasta doamna doctor purta un compleu cu pisicuțe, atât de simpatice, încât am uitat complet că sunt întinsă pe un pat de spital.

Am reușit să mă relaxez atât de mult încât în ziua operației n-am simțit pic de frică, tot personalul avea halatele schimbate, nimeni nu purta clasicul halat alb care te bagă în sperieți.
    Ei, uite soarta omului, la 2 ani după această experiență, ajung studentă la Medicină, specializarea Nutriție și Dietetică. Avem multe ore la spital, unde ne trebuie ...ei ce să vezi ... halat alb. Mnah atât mi-a trebuit, am căutat rapid altă alternativă și așa am găsit pe internet un magazin online de costume medicale și echipamente de lucru. 
    Așa am descoperit,  eHalate.ro care are zeci de modele de halate medicale, bluze medicale cu imprimeuri, sarafane, fuste, pantaloni, bonete, șorțuri, în diverse culori de la monocrome  la imprimeuri cu flori, pisici, fluturași, căței și multe alte modele, saboți medicali din piele cu talpă ortopedică, atât pentru femei cât și pentru bărbați.

   Produsele sunt din bumbac, se găsesc în diverse mărimi, pe site există tabele care să te ajute să găsești mărimea perfectă ( de la XS-XXL). Termenul de livrare este de 1-5 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii.
  Produsele comercializate sunt destinate pentru spitale, cabinete medicale, cabinete veterinare, farmacii, grădinițe, fabrici, baruri etc.
  După lungi căutări mi-am găsit modelul ideal, combinația perfectă.

Am fost atât de impresionată când în momentul în care am intrat în salon, pacienții zâmbeau, erau  cooperanți, nu se simțeau constrânși de situație, vorbeau deschis despre problemele lor,. Colegele mă priveau cu invidie, halatele lor albe, nu aveau așa succes, pacienții erau reținuți, nu se simțeau în largul lor, aveau rețineri nu le prea vorbeau.
   Cel mai important lucru este să câștigăm încrederea pacienților, consider că nu ar exista atâtea cazuri netratate și boli neidentificate dacă oamenii ar merge cu mult mai multă plăcere, dacă s-ar simți în largul lor, în momentul în care merg la medic.
   Halatul alb în contextul unei camere reci de spital este combinația nu tocmai prietenească. Dar culorile  acestor halate, dau culoare oricărei camere reci, dau personalitate oricărei săli de așteptare și insuflă încredere fiecărui pacient.
Mi-am achiziționat 3 modele de halate, pentru a surprinde mereu cu câte ceva și pentru a fi sigură că pacienții mei, vor vedea în mine omul perfect la locul perfect!

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2018! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut