Tu cum îți alegi mobilierul?

O masă, un scaun, un castron cu fructe și o chitară: ce-i mai trebuie unui om pentru a fi fericit? spunea cu mulți ani în urmă, Albert Einstein. 

Scaunul, mobilierul cel mai des folosit  într-o casă. 
Care este criteriul după care -l alegem? Nu m-am gândit până nu a venit momentul să facem noi alegerea.
Hai să vă spun cum am ales eu cele mai mișto scaune pentru casa noastră după o „fugă” de căutări pe biano.ro 
Căutam scaune elegante dar nu foarte pompoase, ceva serios dar și comod în același timp. 
Căutam ceva pentru camera living, dar care să intre ușor și în decorul bucătăriei fiind vorba de un open-space. 
Scaunele sunt elemente importante ale casei, ne petrecem destul de mult timp stând pe scaun. Spre fericirea noastră azi deja avem libertatea de alege dintr-o gamă mult, mult mai variată de scaune decât era prin anii 90 când eram noi copii iar scaunele existente erau acelea super rigide pe care abia puteai sta mai ales când erai invitat la câte o petrecere și nu aveai cu cine dansa iar tot ce puteai face era să stai cuminte pe scaunul tău și să observi lumea din jur. Ieșeai total înțepenit de acolo.
Acum e altfel, scaunele au design modern, plăcut, concepute special pentru a ne ușura viața. 
Pentru a ne face să stăm cât mai mult acasă. 
Sursă foto: Bonami.ro

Modelul acesta de scaun a fost câștigător pentru noi. Comod, cu un design practic, îmbină elegantul cu practicul. Materialul folosit pentru realizarea scaunului este unul de calitate, picioarele sunt din lemn masiv de fag, iar tapițeria se șterge ușor cu o lavetă umedă. 
Ușor de manevrat, ușor de întreținut.
Diminețile sunt mult, mult mai zen, îmi pregătesc cafeaua și iau loc în această oază de liniște.
Iar ca totul să fie perfect, nu se putea să mă limitez eu doar la niște scaune. 
Așa am intrat în posesia unor perne cu bile pentru scaun de la Bonami. Perna aceasta este fabricată manual din lână adevărată.
Sursă foto: Bonami.ro

Iar cum suntem în perioada filmelor de Crăciun, iar eu petrec ore-ntregi vizionând filmele din scaunul meu preferat, era un must have să-mi cumpăr și o pătură specială pentru mine. 
   Dar unde mai pui faptul că această pătură plăcută la atingere și călduroasă, este practică și și călduroasă, putând fi folosită și ca decorațiune sau pentru a proteja patul sau canapeaua. 
Sursă foto: Bonami.ro

    Alegerea mobilierului necesită migulozitate, de ce? Pentru că este o investiție pentru o perioadă mai lungă de timp. Trebuie să ținem cont de spațiu, culoare, comoditate. Trebuie să se integreze perfect în decorul casei. 
   Investiția merită făcută deoarece, aici ne vom petrecem câteva ore bune pe zi și de ce să nu ne simțim bine acasă la noi?
Criteriile trebuie bine prestabilite dar pe biano.ro fiecare își găsește scaunul pe placul casei și familiei.
Spor la cumpărături, iar apoi, spor la relaxare !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut