De la brunet la blond, de la blond la roșcat

       De la varianta brunet la blond și de la blond la roșcat, iar mai apoi de la roșcat la brunet. Cam așa m-am plimbat eu în cei 24 de ani de când îmi vopsesc părul.

       Nu îmi schimb culoare când se schimbă ceva în viața mea, ci așa, pur și simplu. Mă gândesc că îmi lipsește ceva și gata, schimbarea e ... una radicală de obicei.

       La 15 ani, ai mei m-au lăsat să am primele mele șuvițe blonde, apoi din cele 2 șuvițe au apărut încă 2 și 2 și hop, s-au ” trezit” ai mei cu mine blondă. Eiii dar cum erau la modă prin anii 90 culorile stridente, am apelat și eu la nuanțator de păr să schimb ceva, așa m-am plimbat între blond alb, roșcat, violet, fucsia, apoi un roșcat mai închis până am ajuns la maro alună.

Îmi plăceau schimbările dar părul meu nu era foarte încântat de ideile mele geniale, apoi m-am potolit un pic, până am descoperit că există spumă colorantă și am început din nou să mă plimb printre culori.

Apoi după ce m-am maturizat (pe la 35 de ani) și am născut, am apelat la vopsea de păr fără amoniac. Ei bine, n-a durat tare mult și uite cum din brunet am dat-o iar pe blod. Dar așa în jur de 40 cred că mă și opresc aici, deocamadată.


     Culorile ne scot din anonimat și ne fac ziua mai frumoasă. O culoare bine aleasă îți dă o încredere imensă. O coafură bine aleasă te face să pari încrezătoare și sigură pe tine, pentru că hai să fim sincere, nu oricine își asumă o asemenea schimbare. Este o ieșire din zona de confort și mai ales este lăsarea în urmă a ” ce va spune” lumea ... Bunica mea mereu era pe punctul de a leșina când apăream cu câte o culoare nouă. 

      Culorile bine alese trebuie însă să ne și protejeze părul, aici vin în prim plan produsele celor de la MyCosmetics.ro , activi pe piața cosmeticelor din România din 2006, produsele provin în cea mai mare parte din Uniunea Europeană, din țări precum Polonia, Spania, Germania, Bulgaria, dar și din afara UE, cum sunt cele din Turcia sau UK; se conformează celor mai noi reglementări ale Comunității Europene și sunt însoțite de toate documentele necesare comercializării pe teritoriul României.




       Când ai o zi mai ne pe placul tău, un strop de culoare este magia necesară și totul merge mult mai bine. Părul aranjat este ca o carte de vizită, mai ales pentru femeile care lucrează cu pacienți, sau la birou cu publicul. 

     Culorile alese ne dau un strop de nebunie uneori și fără stropul acela de nebunie, viața noastră ar fi mai monocromă, ( a se citi monotonă). Ne punem amprenta pe tot ce ne înconjoară, atunci cum să nu ne punem amprenta pe culoarea și felul părului?

     Se spune  că atunci când ai părul creț, îl vrei întins, când e întins îl vrei creț ...la MyCosmetics găsești produse specifice pentru fiecare procedeu, spray pentru protecție termică, soluție permanent, iar dacă vrei să sclipești, sprayul cu sclipici este cel mai practic. 

Revenind la părul meu de la brunet la blond, ce să spun :) mă simt mult mai liniștită parcă nu de alta dar cu trecerea timpului firele albe au cam pus stăpânire pe podoaba mea capilară. 




                                                           

Prima poză este  din luna Mai 2023, cea de a doua din Iulie 2023, schimbarea este una majoră, atât la exterior cât și la interior. A întinerit parcă și sufletul.


Tu cum stai la capitolul podoabă capilară? Ai curajul să încerci ceva nou sau mergi pe ce îmi stă bine? Ai curajul să încerci ceva nou atunci când vrei să schimbi ceva? Care este culoarea pe care o porți cu plăcere?


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2023!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut