Să ne cunoaștem

Ce veți găsi pe acest blog?

How to Create a Space and Make it Your Own | #HeatherEarles #heathers #remodeling #mindfullness  #homeimprovement #cleaningtips #declutter
Sursă foto: Pinterest

  • În primul rând gândurile mele, rândurile mele , poveștile mele, sfaturile mele, aici puteți afla mai multe Despre mine 
  • Veți găsi articole scrise pentru Concursul Super Blog la care mereu m-am calificat în categoria finaliștilor
  • Veți găsi diverse articole scrise cu drag pentru/despre persoanele care au ceva de spus, ceva de arătat, despre evenimentele la care am participat 
  • Putem colabora cu drag dacă doriți, vă stau la dispoziție cu scriere creativă de texte pe diverse teme, doar să rezonăm :)

Pentru colaborări îmi puteți scrie la adresa cozmabeatrix@yahoo.com 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut