Se dă startul unei noi nebunii

Se dă startul unei noi nebunii marca Super Blog!  


     Mai precis Spring Super Blog 2019!! Cu siguranță nici primăvara aceasta nu mă voi plictisi! Să vă anunț deci, fără doar și poate mă alătur din nou familiei Super Blog. 
Așadar până pe 18 aprilie îmi veți putea citi din nou articolele scrise pentru probele din acest sezon.
Dacă vă place adrenalina, dacă vă doriți niște nopți nedormite și un F5 nou la laptop sau calculator, eu vă provoc să vă încercați norocul exact aici.  
Cine știe, poate ne vedem la marea finală.
Până voi vă gândiți, eu mă pregătesc să scriu pentru prima probă! Să ne citim cu bine!!



P.S Acesta este articolul meu prin care vă anunț că nu scăpați nici primăvara aceasta de mine

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut