Mami, Tati plecați ... la PARIS!!

  12 octombrie, ziua în care în urmă cu câțiva ani buni, mai precis 35 de ani, ai mei dragi părinți au hotărât să-și unească destinele pentru totdeauna.
- Dragule, ce cadou le facem anul acesta alor mei dragi părinți? Aș vrea să fie ceva inedit, mă gândeam la ceva ce n-au mai primit niciodată, ceva ce ei nu și-ar permite.
- Știi, și eu m-am gândit la ceva inedit... având în vedere faptul că ei niciodată nu au fost plecați dincolo de hotarele țării, ce ai spune să le oferim o surpriză, gen city break în Paris! Îți spun sincet m-am gândit la Paris, pentru că Paris este orașul luminilor, orașul îndrăgostiților, iar ei n-au fost niciodată într-o lună de miere adevărată, și-au sacrificat întreagă viață locului de muncă și creșterii tale, nu au avut momente pentru ei doi, iar acum este momentul să le oferim noi cea mai frumoasă călătorie.
- Îi sun acum să le spun că dăm o fugă până la ei, dar înainte hai să consultăm ce oferte city break găsim, să mergem pregătiți, mă tem că dacă doar îi întrebăm nu vor accepta, dar așa le ducem direct surpriza și vor fi ” nevoiți” să plece.
- Uite aici, am și găsit pe pagina celor de Christian Tour, la secțiunea city break Christian Tour, cadoul ideal. Parisul îi așteaptă. Mă și pun rapid să le notez tot ce au de vizitat, gustat și adus cadou. Vaiiii cât vor fi de surprinși sper doar să accepte cadoul că ei sunt mai conservatori și nu sunt obișnuiți cu plecările!
- Până tu le faci programul cu ce au de vizitat, eu le caut biletele de avion.
- Nu te deranja, am intrat la secțiunea bilete de avion Christian Tour și am rezolvat și acest aspect, ne rămâne doar să-i anunțăm că mâine dimineața luna lor de miere începe la Paris.
- Mami, ce spui, putem veni până la voi? avem o veste minunată.
În 10 minute ne și aflăm în fața porții. Am niște emoții că simt cum îmi zboară inima din piept. Sunt atât de entuziasmată că după atâta timp am ajuns să le pot oferi un astfel de cadou. 
- Tu le spui!
- Ba nu Tu, sunt părinții tăi!
- Da știu, dar n-am curaj până acum le făceam cadou seturi de bucătărie iar acum îi trimitem la Paris?!
  Îmi iau totuși inima-n dinți și încep ...
- Mami, Tati, înainte de toate aș vrea să luați loc. Pentru că sunt unicul vostru copil și probabil niciodată nu voi reuși să vă mulțumesc pentru tot ce ați făcut pentru mine, pentru că știu că vă doriți să vedeți și voi lumea, doar că pensiile nu sunt cele care să vă permită astfel de vacanțe și pentru că acum este rândul meu să vă îndeplinesc visele, ne-am gândit să vă facem cadou ... un city break la PARIS!
- Uite aici ți- am scris tot ce să vizitați, tot ce să gustați, bine și ce să ne aduceți cadou. Veți sta 3 zile și de toate ne ocupăm noi. Voi trebuie doar să profitați și să faceți cât mai multe poze.
 Pentru că este cel mai important obiectiv turistic, veți începe aventura vieții voastre cu vizitarea Turnului Eiffel, tati stai liniștit veți urca cu liftul.

   Apoi, o veți lua la pas pe faimosul Bulevard Champs Elysees.
Bulevardul se -ntinde de la Piața Concorde până la Arcul de Triumf. De-a lungul bulevardului veți avea ocazia să vizitați cinematografe, restaurante, magazine de lux.
 Pentru că știu că tati are niște probleme de sănătate care nu-i permit plimbări foarte lungi fără opriri, am decis să vedeți acest bulevard pentru că aici vă puteți opri ori de câte ori e nevoie, pentru că în drumul vostru veți găsi alei, parcuri și fântâni. Ți-am notat și pe unde să ajungeți la o piață de flori din Paris, se spune că este minunat și drumul către Muzeul Luvru îl găsești aici.
   Am să vă rog să nu vă abțineți de la nimic din ce vă face cu ochiul când vine vorba de gustări. Să încercați tot ce credeți vă place, începând de la renumitele croissante și baguette, la macarons, la tot ce ține de patiseria franceză. Să gustați eclere și mami, neaparat un creme brulee. Specialitățile din brânză și un foie gras să nu vă scape sub nici o formă. Tati, să încerci cel puțin un vin parizian.     Acestea fiind spuse, aveți aici o hartă unde vi-am subliniat cele mai bune restaurante și cafenele, sper să vă placă și să fie pentru voi luna de miere la care ați visat mereu în toți acești 35 de ani.
- Vă dorim drum bun, să vă întoarceți plini de amintiri, amintiri la care până acum doar ați visat.
- Nu pot să cred așa ceva, dar când plecăm?
- Aaa, asta nu vi-am spus? Mâine !!!


Articol scris pentru SUPERBLOG 2018! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut