Am filmat, am câștigat!

   Au trecut câțiva ani de când nu am mai muncit nimic la casă și nici în curte. Vara aceasta ajungem la un consens cu domnul C. Ne apucăm de un mic renovat, adică să „dăm culoare” casei cu ajutorul tencuielii și să ne aranjăm un pic curtea cu borduri și niște pavaje.
   Că doar suntem obișnuiți cu moloz, dezordine, praf cât cuprinde. Ultima noastră experiență cu meșterul Dorel ne-a cam lăsat cu gust amar, așadar hotărâm să ne luăm „casa”-n propriile mâini. 
     Ne hotărâm să ne luăm concediu în aceeași perioadă, iar plaja și marea să o dăm pe o tencuială nobilă, gazon, pavaje și borduri. 
    Ne așezăm la masă să ne facem un plan bine pus la punct. După 2 zile în care am umblat prin toate magazinele de profil care există în oraș, ajungem acasă super dezamăgiți, personal slab pregătit cu un ton exagerat, noi locuim la 12 km de oraș și ne puneam unii niște taxe de livrare că mai decoram o casă, stocuri slabe, auzi tu, să combinăm 2 tipuri de pavaje că ei n-au atâtea bucăți, într-un alt magazin am așteptat 25 de minute până cineva ne-a observat că ne învârtim în jurul tencuielii, în alt magazin ne-am luat peste picior că este o cantitate mult prea mică, domnle ce să fac dacă atâta îmi este curtea?! altul că nu se mai poartă culoarea care am ales-o eu, apăi ...Pe cuvânt, am îmbătrânit 10 ani pe puțin. 
- Eu zic să ne orientăm pe online, cine știe, poate avem mai mare noroc și uite cum ....
ajungem exact unde trebuie la o casă de comenzi, mai precis la Vindem-ieftin.ro
După un scurt studiu al site-ului ne hotărâm să rămânem la această variantă de comandă. De ce? Poi e simplu ... am putut cumpăra totul dintr-un singur loc, am primit consiliere gratuită despre produse cu un ton prietenesc, marfa a fost trimisă către noi direct de la producător, iar cantitatea a fost ce am cerut, deci am fost asigurați că va ajunge în cele mai bune condiții și așa a și fost, am economisit niște bani pentru că nu am mers pe recomandările meșterilor ca și atunci când am izolat casa, ci am ales noi ceea ce am considerat că ne trebuie și cât ne trebuie. Atunci am luat la materiale, cred că și acum mai găsim prin garaj câte un sac de ceva.
   Am fost asigurați că vom primi certificat de garanție lângă produsele comandate, așa a fost! 
   Acum că ne-am ales cele mai bune materiale de construcții, ne rămâne să așteptăm ziua cea mare.
Azi e ziua cea mare, ziua livrării, așteptăm sosirea materialelor și să-nceapă aventura. 
- Ce faci dragă, iar îți faci selfie?
- Nuuu, vreau doar să avem o amintire  de la ajungerii materialelor și până la forma finală.
- Hai lasă filmatul, mai bine ești atentă la ce se-ntâmplă.
Eh, parcă nici nu-l ascult, filmez cuminte cum se descarcă bordurile și pavajele mele, tencuiala decorativă Weber, gresia pentru terasă. Off,  cât sunt de mulțumită de alegerea făcută.
- Ne bucurăm că ați ales să colaborați cu noi, se apropie de mine unul dintre angajați, aș vrea să vă rog să ne trimiteți și nouă filmarea privind descărcarea comenzii.
- Dar ... sper că nu v-a deranjat, știți soția mea este obsedată să pozeze și să filmeze, fiecare mișcare. Chiar îmi cer scuze!
-Nu, stați liniștit, filmarea soției a fost de bun augur, acum beneficiați și de o reducere, datorită acestei filmări, am să vă rog să încărcați filmarea pe pagina noastră și să o distribuiți pe pagina dumneavoastră de Facebook. Acesta este cadoul dumneavoastră doamnă!
- Prima dată când obsesia ta de a filma te face câștigătoare!
 - Daa! Dragii mei prieteni, procedați la fel, comandați -filmați-încărcați-câștigați!
Acestea fiind spuse și văzute, noi ne apucăm de treabă, dacă vreți și voi să aveți siguranța și calitatea materialelor, accesați vindem-ieftin.ro, intrați în legătură cu un reprezentant și treaba este ca rezolvată.

P.S nu uitați să filmați! Vedeți voi, uneori e cu noroc!

Acest Articol a fost scris pentru SuperBlog 2018!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut