Cum mă definește bucătăria pe mine? Nonconformistă!

Mereu am considerat că bucătăria este oglinda gospodinei. Adică, dacă intri într-o casă după aspectul bucătăriei, îți poți da seama cu cine ai de a face. Așadar mereu am căutat să avem o bucătărie cochetă, aranjată dar mai ales curată. Este spațiul în care ne petrecem cel mai mult timpul liber. De la cafeaua de dimineață până la cină, toate ideile importante și deliciile culinare le trăim în bucătărie. În urmă cu 2 săptămâni ne-am mutat în casă nouă, așa că zilele noastre acum sunt ocupate în mare parte de găsirea mobilierului potrivit. Azi am ajuns la bucătărie. Ne-am construit casa după dorințele noastre așa că bucătăria a fost gândită ca un spațiu mare deschis împreună cu livingul. Mobilierul pe care l-am ales este din mdf negru cu alb. Așadar am început căutările pe net, după un set de masă și scaune. Se pare că Somproduct, va fi aliatul nostru în această călătorie. 


Set masa din MDF si furnir + 4 scaune VennetoModelul acesta se va potrivi perfect cu mobilierul din bucătărie. Scaunele sunt tapițate cu piele ecologică fac parte din categoria cu design minimalist, însă impactul va fi unul de milioane.
Pentru că îmi place să am toate alimentele bine depozitate, am optat pentru o serie de recipiente pentru depozitare, cutii ceramice pentru cafea, cutie pentru pâine, cutii pentru zahăr, pentru făină.

Cutie metalica Ø 9,7 cm, Azure, AirenPentru că acum cu noua casă ne permitem să avem musafiri mai des, este musai să-mi caut și niște oale mai mari. Iar pentru că suntem nonconformiști când vine vorba despre design, modelul acesta mi-a furat inima.
Oala cu capac, 5 L, Lover by LoverAm optat pentru o față de masă care cu siguranță va asigura o servire memorabilă întregii familii.
Fata de masa Emma Gri    Și cum nu se poate să gătești fără șorț, ei bine mi-am achiziționat rapid un model pe placul meu
Sort Black, Lover by Lover     Am optat pentru ustensile dintre cele mai sofisticate pentru a da o notă de unicitate bucătăriei mele,  mi-am comandat olivieră ideală pentru utilizarea uleiurilor împreună cu plante aromatice,  veselă din porțelan de cea mai bună calitate, mojar cu pistil din porțelan pentru soțul meu pasionat de arta pisatului usturoiului combinat cu condimente, set de farfurii, normal că toate în ton de negru cu alb. Am adăugat la lista oală sub presiune, niște cărți cu ajutorul cărora familia mea va fi mereu surprinsă cu câte o inovație culinară.  Vor urma nenumărate zile în care vom servi cafeaua pe noua noastră terasă, așa că nu se poate să nu iau și un set de 4 cești, porțelan cu decor auriu, toate produsele poartă marca unor a branduri din diferite colțuri ale lumii.
Vă spuneam că ne place nonconformismul, așa că la capitolul farfurii, cam așa stau lucrurile.
Farfurie ceramica pentru supa Stoneware Black, 19 cm Dacă tot am ales pentru noi cei mari, nici pentru cei mici nu m-am lăsat mai prejos, am comandat rapid un set de înaltă calitate, veselă pentru copii în culori atractive și moderne
Set vesela pentru copii Lilly, Flirt, 3 piese
  Sunt atât de încântată că am descoperit acest magazin care în anul 2008 a intrat în mediul online, povestea lor începând prin 1995 în Baia Mare, dar dacă tu ești din București, Cluj Napoca, Brașov sau Budapesta ( Ungaria) ai șansa de ale vizita showroom-urile. Produsele comercializate de ei sunt de cea mai bună calitate.
  Mi-am dotat bucătăria cu tot ce mă va ajuta să le pun alor mei pe masă mâncăruri cât mai sofisticate, pregătite toate într-un decor confortabil, cu bun gust și eleganță.
  Să-nceapă aventura în noul meu regat.
Masa este servită!


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut