Casă izolată, familie fericită!

     Să vă povestesc despre casa noastră care prinde contur pe zi ce trece. Am ajuns la momentul acela care deja dă semnalmentele că încet, încet ajungem la final!
Am ajuns la izolarea casei, interior și exterior. Soțul meu este cel care alege cu multă migăleală polistirenul.  Am colindat zilele trecute toate magazinele de profil din oraș. Mereu era ceva ce-l nemulțumea pe domnul C. Ba nu ofereau transport  până în localitatea noastră, ba nu aveau toate pe stoc, ba trebuia să așteptăm 1-2 săptămâni până intrau toate pe stoc.
 Așa am ajuns să căutăm online.  După multe căutări,domnul C, a găsit exact ce își dorea, polistiren online este locul în care devine o joacă să-ți cumperi din confortul casei toate cele necesare izolării. A găsit în câteva secunde polistiren expandat de la 2 cm la 20 cm, polistiren extrudat de la 2 cm la 10 cm, adeziv pentru lipirea și șpăcluirea plăcilor, diblu pentru fixare, flanșe pentru fixare, colțare din aluminiu destinat întăririi colțurilor pereților acoperiți cu tencuieli.
   Este un site bine gândit, îmi spune soțul cu entuziasm, uite aici ...introduci suprafața dorită pentru termosistem, alegi tipul de termosistem pe care dorești să-l folosești gen: polistiren expandat sau vată minerală. Acum ai posibilitatea să-ți configurezi termosistemul cum dorești, poti alege adezivul pentru polistiren , diblurile, plasa dorită cât și necesarul de colțare cu plasă sau cu picurator, toate la un click distanță. La final vei avea 3  variante ideale pentru bugetul tău. Dacă tot comandăm polistirenul și vata minerală, adezivii pentru polistiren și vată bazaltică, profile soclu, zic să luăm și tencuiala decorativă, am găsit culori gata preparate care nu necesită cost suplimentar pentru colorare. 
Dacă tu ești în căutarea unui polistiren expandat sau polistiren grafitat, ești la locul potrivit. 
Plistiren expandat SwissporDupă ce ne facem calculele, soțul meu intră în legătură cu reprezentanții magazinului care-l îndrumă cu ultimele sfaturi pentru finalizarea comenzii. Produsele vor fi livrare până acasă taxa de transport depinde de zona în care locuiești. Plata poți să o faci în numerar, cu cardul, sau prin ordin de plată.   Fiecare produs este însoțit de certificatul de garanție al producătorului sau de certificatul de garanție emis de www.polistiren.online. 
 Acestea fiind spuse, vă doresc spor la izolat! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut