Jurnal de bucătărie.. Spumă de căpșuni fără zahăr

         Gustul copilăriei, amintirile copilăriei sunt cele pe care le purtăm cu noi întreaga viață. În copilărie așteptam cu nerăbdare primăvară. Mami îmi pregătea mereu spumă de căpșuni. Era o nebunie! Uneori mă lăsa și pe mine, pe atunci nu aveam mixer, mami folosea telul, dar în mod ciudat doar când băteam eu spuma, întreaga bucătărie semăna cu un nor uriaș roz și pufos.
     Am început să îmi fac și eu, cu mixer bineînțeles, doar că anul acesta am schimbat un pic rețeta.
De ce căpșuni? Pentru că sunt bogate în vitamine, conțin acid folic, fier, calciu, magneziu, contribuie la arderea grăsimilor, îmbunătățesc sănătatea ochilor, contribuie la prevenirea cancerului, scad colesterolul, sunt ideale în perioada prenatală, mențin sănătatea oaselor.
     Chiar dacă duci un stil de viață sănătos îți poți permite un gram de răsfăț.
    Am să îți prezint rețeta mea și sunt curioasă după ce încerci care va fi părerea Ta, mai ales dacă ești o persoană care încă nu a renunțat la consumul de zahăr.
            
Arhivă personală


Aveți nevoie de următoarele 
  • 1 kilogram de căpșuni proaspeți
  • 4 albușuri (în poză sunt 3 ouă, ulterior am mai adăugat un albuș)
  • 2 linguri de îndulcitor (eu am folosit Xilit)

      Cu aproximativ o jumătate de oră înainte să mă apuc de lucru, am scos ouăle din frigider, să se bată spuma mai ușor, am separat albușul de gălbenuș.
      Am spălat căpșunile, le-am curățat de codițe, le-am așezat într-un bol înalt (dacă vreți puteți să lăsați câteva bucăți întregi pentru ornat). Le-am pisat cu ajutorul ustensilei de zdrobit cartofii. Am adăugat îndulcitorul eu am folosit 2 linguri(într-adevăr nu mi-a ieșit foarte dulce), albușurile și le-am mixat. Spuma obținută am lăsat-o în frigider pentru o oră. A ieșit delicioasă. Puteți să ornați paharele la servire cu niște bucăți de căpșuni, iar efectul va fi garantat!  



Poftă bună la sănătate!





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut