Jurnal de... Bootcamp...

   
    Sfârşitul acesta de săptămână a fost despre sport. Mult sport !
    În cadrul proiectului Training with Adi Personal Trainer
    3 zile, 26 de persoane, cu scopul de a face cunoştinţă cu mişcarea, de a ne testa şi depăşi propriile limite, de a vedea ce-nseamnă un antrenament în afara sălii de sport, de a fugi fără banda de sub picioare, am învăţat despre autocontrol, lucru în echipă, stres psihic şi fizic!
   Locaţia ..Arieşeni! 
   Vremea aprox 15 grade!!!
   Fiecare participant de la mic la mare a scos ce a fost mai bun din el. Fiecare şi-a testat ba mai mult, şi-a depăşit propriile limite. Oameni care au dorit să se bucure de natură, combinând plăcutul cu utilul dar mai ales cu stilul de viaţă sănătos.
  Ne-am antrenat la nivel maxim! Am învăţat ce-nseamnă să lucrezi în echipă, să dai încredere partenerului tău pentru a reuşi să realizaţi un exerciţiu corect împreună, dacă greşea unul riscam să stricăm tot exerciţiul. Am fost provocaţi atât din punct de vedere fizic cât şi psihic.  
   Autocontrolul a fost cel care pe mine m-a ajutat să depăşesc aceste încercări fizice, personal am reuşit să fug aprox 3km dus şi tot atât la întoarcere, pentru mine un record mondial, să fug în aer liber. Am vrut să îmi demonstrez că pot, că sunt în stare şi am reuşit.
  A fost un weekend în care s-a discutat intens despre stilul de viaţă sănătos, stil de viaţă pe care ar trebui să-l adopte fiecare dintre noi, indiferent că practică sau nu un sport.
 Sănătatea este pe primul loc. După care urmează puterea şi rezistenţa. Dacă nu eşti sănătos nu poţi realiza nimic la un nivel ridicat. Sănătate, sănătate şi iar sănătate!-este cheia tuturor lucrurilor.
  S-au împărţit tricouri, fiecare logo reprezentând o persoană care se ocupă şi promovează ceea ce îi place. Am primit şi eu un locuşor, pentru logo-ul meu, nu de alta dar îmi doream să cunoască tot mai multă lume blogul meu, dorind să fiu o sursă de inspiraţie şi de motivaţie pentru cei din jur şi nu numai, şi de ce nu, şi pentru colaborări cu cei care apreciază munca mea!!!

     Aerul de munte, combinat cu mişcare şi voie bună au fost definiţia acestui weekend!
     A fost o experienţă, care merită încercată!
     Tu ai avea curajul să participi la un BootCamp?
     

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut