Jurnal de bucătărie - Smoothie delicios



      Bună să vă fie inima oameni frumoşi, vă invit la o reţetă sănătoasă, delicioasă, perfectă pentru dimineţile toride. După cum v-am povestit pe la începutul bloggului, experienţa prin care am trecut, m-a făcut să trăiesc mult mai conştient, să am grijă de tot ce consum, de ce mă consumă, să fiu atentă la detalii.
       De mai bine de un an de zile, consum smoothie cam de 4 ori pe săptămână, ba chiar în fiecare zi. Un smoothie consumat pe la ora 8 dimineaţa, îmi dă necesarul de energie, mă face să mă simt mai puternică şi cum s-ar spune, îmi ţine de foame până la ora la care îmi iau gustărica.
      Smoothie-ul de azi este unul foarte delicios şi ajută mult în cazul în care vă luptaţi cu constipaţia.
     
     
Arhiva personală


Ingrediente 

  • 1 banană coaptă
  • 1 portocală
  • 1 kiwi
  • 2 felii de ananas
  • 1 pumn de baby spanac
  • Opţional 5-6 frunze de lămâiţă
  • 1 lingură de seminţe de chia
  • 1 pahar de apă

Adăugaţi toate ingredientele în blender, START !!

Tu ce smoothie consumi cu drag? 
Poftă bună la sănătate!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut