Frumusețea are Farmec

 Investește în corpul tău, mai mult decât ai investi într-o poșetă, pentru că este locul în care vei trăi toată viața. 

Nu rețin sursa dar mi-au plăcut tare mult aceste rânduri. Pielea noastră necesită cea mai mare investiție, iar aici mă refer la frumusețea naturală întreținută cu ajutorul unei alimentații corecte, hidratări suficiente, odihnă de calitate, respectiv un ritual atent ales al folosirii cosmeticelor. 

Până la o anumită vârstă cred că noi, femeile nu ne prea interesăm de acest subiect, însă când apar primele riduri, cearcăne sau orice imperfecțiune la nivelul pielii, ne îndreptăm atenția spre acel ceva ce să ne aducă cât mai aproape de frumusețea clasică. 

  Pielea are nevoie de îngrijire atât din interior cât și din exterior. Toate alegerile noastre greșite ... ajung să se vadă pe piele... Mereu am căutat produse 100 % românești pentru îngrijirea pielii și mereu alegerea a fost cu Farmec. 

Farmec, este cel mai mare producător român de cosmetice încă din anul 1889. 


   Ritualul meu zilnic este format din aplicarea unei creme de zi, cremă de noapte, pentru emulsionarea impurităţilor folosesc o emulsie hidratantă care se masează ușor atât pe față, gât cât și pe decolteu.       Pentru că au trecut câțiva ani și din păcate au fost și momente mai dificile, folosesc tratament corector pentru ridurile profunde cât şi pentru cele de expresie. Crema preferată pentru corp este defapt un lapte, Laptele Doina, cel care mă ajută să am o piele hidratată, vara o folosesc pentru potențarea bronzului, îmi place mult faptul că are o textură care se absoarbe ușor în piele și apoi rămâne intens hidratată, inclusiv în sarcină a fost singura cremă pe care am folosită. 


Curând am intrat în posesia unei creme hidratante de zi. Știți ce a fost cel mai plăcut fapt? Că am putut să împart crema cu mama mea. 

Sursă foto: Farmec


De ce? 💬

💭Pentru că gama, Gerovital H3 Classic,  conține opt produse cosmetice clasificate pe trei categorii de vârstă +35, +45, +55, cu rezultate antirid dovedite clinic. Gama duce mai departe moștenirea inovației Prof. Dr. Ana Aslan prin complexul anti-age H3 cu ingrediente moderne, adaptate celor mai noi descoperiri în domeniu.

Folosesc această cremă pentru că tenul meu este ușor deshidrat mai ales în perioada aceasta. Componetele esențiale, ale cremei sunt cele de care o piele deshidratată are cea mai mare nevoie : 

💬Acid Hialuronic care asigură tenului matur nivelul optim de nutriţie şi hidratare, restaurând bariera hidro-lipidică de protecţie.
💬Vitamina E care limitează stresul oxidativ, protejează acidul hialuronic, fibrele de colagen şi elastina.
💬Juvinity întârzie îmbătrânirea metabolică şi a nucleului celulelor, revigorează replicarea celulară.
Juvinity,  este noul ingredient ce face parte din Complexul anti-age este numit şi Complexul tinereţii, Rezervorul de tinereţe îndelungată a pielii.
Acestui complex anti-age îi sunt asociate și alte principii active în funcție de destinația fiecărui produs. Formulările cremelor sunt semigrase și grase, bogate în uleiuri, ceruri și grăsimi naturale cu mare putere de reconstrucție celulară.
Sursă Foto: Farmec

Pielea îngrijită ne dă nouă femeilor o mai mare încredere în noi însene. Iar o femeie care are încredere în ea, e capabilă de orice, muntă și munții din loc. Pielea trebuie purtată cu eleganță, trebuie să ne asigurăm că facem tot ce putem pentru ea. Ne va mulțumi, sunt convinsă, am văzut când am început să combin cele mai importante elemente, produsele Gerovital cu hrana curată, apă suficientă, somn liniștitor, sport, liniște, practici de respirație. Toate adunate, duc la o piele fină, îngrijită fără încărcături.
Care este ritualul Tău? Ce creme folosești?

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2020

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut