Fructe sau dulciuri? Tu ce duci cadou?

 Bună și bine Te-am regăsit,

Am să încep o rubrică nouă, insprirându-mă din ceea ce am studiat în anii facultății precum și din ce experimentez eu cu al meu bebe când vine vorba despre nutriție.

Primul articol va fi unul ușor de lecturat și de însușit.

Majoritatea părinților, bunicilor, rudelor, prietenilor când vin în vizită cu ce se prezintă la copiii din casă?

Hai recunoaște! Așa este cu dulciuri!

O ciocolată, o napolitană, un bomboană... 

Aproape că nimeni nu vine cu fructe sau legume, ar părea prea caraghios.
Cum să te prezinți la un copil de 2 ani cu o banană sau o portocală ce ar spune lumea? 
Aici mai trebuie să ne maturizăm puțin.

Ce e drept, trebuie să fim cu băgare de seamă când vine vorba despre ai oferi un fruct unui copil. Îl vom face mereu în prezența părinților sau cel puțin informați de către aceștia că micuțul nu are alergie la vreun fruct.

Cele mai frecvente alergii apar la : afine, coacăze, kiwi, zmeură, căpșuni, ananas, cireșe, caise.

Un fruct poate înlocui excelent o ciocolată!

📌Fructele reprezintă o sursă importantă de vitamine și minerale, dar mai ales fibre esențiale pentru dezvoltarea armonioasă a celui mic.
Sursă foto: Pinterest


Primul lucru pe care trebuie să-l învețe micuțul când vine vorba de fructe este că trebuie mereu să le spele înainte de a fi consumate, altfel burtica lui nu va fi foarte fericită!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut