Viitorul restaurantului meu, sună foarte bine!

    Salut, sunt managerul restaurantului care părea a fi cea mai bună idee pe care o am ... părea! Nu știu când și cum însă clienții au început să fie tot mai puțini, deși, vă spun foarte sincer, am ales să lucrez cu cei mai buni bucătari, am ales ospătarii după criterii riguroase și uite, ceva tot nu se leagă. Parcă îmi scapă totul, nu știu cum aș putea să-mi organizez mai bine oamenii, trebuie să găsesc o soluție pentru că nu doresc să renunț atât de simplu la tot ce am construit. 
 Azi este o zi importantă, sper să fie de a dreptul revoluționară, după multe căutări, am ales ca azi să mă întâlnesc cu un reprezentant Expressoft Technology care îmi va prezenta noua soluție software de marcaj mobil.


 Ce aștept de la acest software? În primul rând suport tehnic 24/7, dar când am văzut motto-ul lor „soluția de marcaj și gestiune potrivită afacerii tale” am fost sigură că am ales exact ce îmi trebuia, dar hai să vă spun și vouă ce am descoperit : un soft de vânzare rapid pentru POS restaurant, un program de gestiune stocuri precis, un sistem de raportare performant si personalizat.
POS -ul este zona de vânzare din restaurant acesta fiind format dintr-un echipament hardware dedicat, pe care este instalată o soluție software de marcaj. Pe POS se marchează produsele comandate de clienți si sumele încasate de la aceștia. Pentru că am observat că unii clienți nu au răbdare până li se ia comanda, acest POS mă va scoate din aceste momente jenante, preluarea comenzilor va fi redusă cu 60%,  vă întrebați de ce? Poi simplu, ospătarii nu vor fi nevoiți să-și noteze comenzile pe carnețele ca mai apoi să fugă la bar iar mai apoi la bucătărie să predea comanda, iar în momentul în care comanda este gata de servire, ospătarul va putea vedea exact masa la care urmează să fie servită mâncarea. Uneori ospătarii uită să noteze cerințele personale, ei bine, de acum nu vor mai avea o scuză, o vor nota direct, bucătarul știind sigur ce s-a cerut. Bucătarii vor vedea exact cerințele personalizate ale clienților acestea fiind evidențiate prin diverse culori, datorită  acestei aplicații se va reduce semnificativ riscul de a încurca componentele meniului. Și partea bună e că îmi voi reduce costurile cu consumabile, adio carnețele și pixuri.
   Mai mult, voi putea oferi bonusuri, vouchere, tichete de fidelitate, voi putea monitoriza efectiv câți clienți am avut într-o zi obișnuită, rezervările se vor putea face on-line, ospătarii vor putea transfera comenzile la alte mese, fără a fi necesară plata notei dacă persoanele decid să se mute la altă masă. De acum înainte dacă un client îmi va solicita factură nu va dura o eternitate să caut CUI-ul să trec datele și să eliberez factura, emiterea facturii direct din POS în doar câteva secunde va fi realizabilă. Dacă până acum acceptam plata ori cash ori cu cadrul, de acum înainte vom putea combina, cash, card, tichete de masă, vouchere, ordin de plată, tot ce își dorește clientul.
De ce am spus DA! acestei oferte? Pentru că  Expressoft Technology dezvoltă  de aproape 20 de ani cu pasiune și integritate soluții software eficiente și durabile pentru afacerile clienților, aplicațiile de marcaj, gestiune, management și raportare se adresează industriei HoReCa, dar și saloanelor de înfrumusețare, industriei retail și centrelor spa sau de agrement. Oferă clienților echipamentele hardware necesare, precum și serviciile de instalare, configurare și training. 
   Echipa de suport este la dispoziția clienților 24/7, pentru a le rezolva eficient solicitările prin telefon, email, conectare la distanță sau deplasarea la locația respectivă.
Știu că datorită acestui sistem afacerea mea va prinde contur, voi reuși să trec prin impasul în care am ajuns. Acum văd ce-nseamnă o afacere care chiar va merge. 

Tot ce îmi rămâne de făcut este instruirea personalului și putem să-ncepem noua noastră etapă. 
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut