O gravură din trecut pentru viitor!

  Mi-a plăcut mereu, să-mi las amprenta pe unde trec. Orice cadou care pleacă din mâna mea, e un pic personalizată. Nu-mi plac lucrurile de duzină, nu-mi plac cadourile date doar așa... de a da! Mereu adaug ceva, ceva ce mă reprezintă. În ultima vreme, câte un vers scris pe o felicitare.
Casa mea îmi poartă amprenta cu desăvârșire, poze personalizate pe pereți, citate motivaționale. Totul să fie pe placul meu, pe felul meu, totul îmi poartă amprenta.
De curând am început să modernizăm un pic un perete exterior, iar surpriza surprizelor, pe o bucată de cărămidă, era „zgâriat” anul și inițialele celor care au construit casa, care am pus ... temelia.
   Am rămas surprinși, dar  mai ales impresionați, de felul în care au dorit să comunice cu ... viitorul, felul în care au ales să ne „spună” că în urmă cu 50 de ani, ei au fost cei care au ridicat acest perete. Cert că erau cam șterse literele dar știind de la cine am cumpărat casa nu ne-a fost greu să deducem.
- Ce idee, hai să „zgâriem” și noi aici, pe marginea terasei, să se știe, măcar inițialele  noastre și anul, vin eu cu ideea mea genială. Pe soțul meu îl trec în 5 secunde toate transpirațiile.
- Să nu cumva... să ai ideea asta.
- Dar de ce? De  ce să nu gravăm trecutul pentru viitor? Lasă că găsesc eu o modalitate perfectă!
 Nu mi-a dat pace nici cum ideea de a grava cumva în piatră inițialele noastre , așa că am început să caut pe internet, alții cum își lasă amprenta ... așa am dat peste Colop România, care importă și distribuie gama completă de gravatoare laser Bodor pentru a acoperi astfel necesitățile oricărei producții publicitare, fie că este vorba de gravare sau de marcare pe diverse tipuri de materiale.
    Bun, mă pun pe documentat și ...da!!! Găsesc ceea ce caut!! Gravatoarele Bodor pot grava și materiale minerale dure cum ar fi piatra, marmura, granitul . Astfel de gravuri sunt foarte apreciate datorită impresiei de lux și sobrietate pe care o lasă. Folosind gravura laser se obțin detalii de neegalat cu altă tehnologie. De asemenea, viteza de prelucrare este foarte mare comparativ cu alte tehnologii.
Găsesc până și un magazin care lucrează cu un gravator laser BCL-1325B.

 Intru în legătură cu cei care se ocupă de gravură, îmi explică niște caracteristici, al acestui gravator laser CO2, care are conexiune la USB și WI-Fi, deci pot trimite eu modelul cum îmi doresc să fie așezate inițialele noastre, în orice format JPG, BMP, PNG, ICO, GIF , sau chiar în programul de grafică.
  Va fi o surpriză pe cinste. Până ai zice ”gravură” cadoul meu ideal va fi la noi. Dacă ar fi după mine, le-aș sugera tuturor, celor care doresc să lase  o amprentă pentru viitor, să graveze măcar o bucată de piatră care mai apoi să fie zidită fie în perete fie pe marginea terasei, pentru viitor, pentru ei.










O gravură din trecut pentru viitor! Cam așa ar trebui să sune motto-ul fiecărei case!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018!! 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut