Sărbători frumoase, cadouri multe



  Spunea odată cineva, să nu te-ntinzi mai mult decât îţi ajunge plapuma. Ei bine, farmecul Crăciunului m-a furat anul acesta. Îmi doream să îi surprind pe toţi cu nişte cadouri inedite. Soţul meu ştiam că îşi doreşte de multă vreme un ceas mai special şi acum era şi la reducere, tati îşi dorea un apart de sudură iar mami îşi dorea un robot de bucătărie acum la promoţie cu o carte de gătit. Cum să le spui nu?! când îi iubeşti de nu mai poţi.
  Îmi iau o zi liberă, când soţul este la lucru, frumos pregătită mă aventurez la cumpărături.. Aparat de sudură bifat, robot de bucătărie bifat, ceas -sold insuficient. Ce? Poftim? Nu se poate! Off... uitasem de scadenţa la rată! Ce mă fac acum?
  O sun rapid pe prietena mea, am nevoie de 500 ron, nu e o sumă aşa de mare, mă refuză însă elegant, o înţeleg vin sărbătorile şi ea trebuie să surprindă cu cadourile alese. Mă gândesc să încep repede să dau nişte meditaţii la copiii din sat. Ar fi o sursă dar, nu mai am mult până la Crăciun şi ce mă fac dacă nu îmi plătesc sau nu vin atâţia câţi mă aştept. Aaaa, gata am nişte blugi sunt de la un brand cunoscut, nu i-am purtat niciodată, îi pun repede pe internet pe grupurile speciale şi cât ai spune blugi, îi şi vând. Hm... dar adevărul este că nu i-am văzut prin dulap azi dimineaţă când m-am îmbrăcat.
- Scuze că te deranjez, ştii blugii care i-am luat luna trecută? Nu i-am văzut prin dulap şi mă gândeam să îi duc la strâmtat - ei acum, cum să îi spun soţului că vreau să îi vând.
-Aa, da?! şi ei îi sunt buni? Perfect. - ia făcut cadou surorii sale. Sunt pierdută, ce mă fac?!!!
Stau pierdută în mijlocul mall-ului, când un băieţel îmi întinde un fluturaş, of ce mă enervează, nu îmi arde mie acu de publicitate. Când să mototolesc hârtia, hopa!! Fără comisioane, fără costuri, fără dobândă! Este exact ce îmi trebuie! Dau un search rapid şiiii ce să vezi! Citesc rapid condiţiile vârsta minimă 18ani  şi domiciliul în România, cont bancar activ şi card aferent contului, venit stabil am din salar, am şi număr de mobil activ şi adresă de email valabilă.
   Telecredit este scăparea mea şi şansa perfectă pentru cadoul ideal. Totul fiind online mă descurc de minune, pot să accesez site-ul chiar şi de pe telefon. Apropo telefon, trebuie totuşi să îi sun pentru că eu mai am o rată, sper să nu fie problemă. Sun rapid la 0219933, mi se comunică faptul că nu are relevanţă, pot accesa un credit urgent. Întreb rapid despre comisioane, aflu că nu există comisioane de analiză, de acordare, de administrare şi nici costuri ascunse, întreb cum pot rambursa, aflu că pot rambursa şi în mai multe tranşe, cu condiţia ca în ziua scadenţei suma să fie integral rambursată.
      Fiind la prima aplicare pot împrumuta până la 500 Ron! Exact cât îmi trebuie mie, pe o perioadă de maxim 30 de zile. Telecredit este o instituţie financiară nebancară, monitorizată de BNR. Creditul rapid nebancar se aprobă în cel mai scurt timp iar banii sunt transferaţi în cont în aceeaşi zi. Am nevoie de o copie după cartea mea de identitate şi o copie semnată a Acordului de consultare, transmitere şi prelucrare a informaţiilor din bazele de date ale ANAF, primit prin e-mail. Ce super! Credit fără adeverinţă! Unde mai pui că este un credit cu dobândă 0. Completez rapid formularul, nu a durat nici 5 minunte. Acum îmi rămâne să aştept aprobarea cererii, din câte am citit pe site, nu pare să fie vreun impediment care să stea în calea fericirii mele, de a-i cumpăra soţului meu ceasul mult dorit! Creditul online  a venit la fix.

Mă întorc acasă fericită cu ochii pe telefon să văd SMS-ul care mă anunţă despre aprobarea creditului.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut