Geanta mea, secretul meu



     Locaţia : Sâmbătă dimineaţa, livingul familiei Cozma
     Misiune:  Sortare poşete de vară, pregătire poşete de toamnă

     Îmi plac genţile mari, mici, rotunde, pătrate, încăpătoare şi îmi place să le umplu mereu. Dacă ar fi să o cântăresc cred că aş rămâne uimită. Am acasă o colecţie întreagă de genţi de toate tipurile, mici, mari, colorate, cu flori, cu ţinte, genţi care se poartă pe umăr, genţi care le duci doar în mână, important e să aibă o caracteristică aparte care să mă atragă.

- Toate astea tu le cari după tine?! - a venit rapid observaţia soţului în momentul în care a văzut conţinutul unei poşete de vară.
- Mda! Dar nici nu sunt atât de multe lucruri. Ţi se par multe? Poi uite am o borsetuţă cu diverse medicamente ştii bine că îmi place să fiu pregătită pentru orice eventualitate, de la durere de burtă, la durere de cap, la criză de bilă, de toate. Am  musai un flacon cu apă de 0.5 litri, am portofelul - stai aşa că imediat îţi arăt ce cuprinde şi acela, dar să revin la poşetă, am o agendă în care îmi notez reţetele sănătoase pe care le mai văd pe internet sau le aud, am un pachet de biscuţi dietetici, acu că mănânc de 5 ori pe zi nu se poate să rămân fără mâncare, am uite şi un măr, nişte bombonele dacă carecumva îmi scade glicemia, am o sticluţă cu mir, trei-patru pixuri, am tocul cu ochelarii de protecţie pentru calculator, cheile, telefonul, încărcătorul, un luciu de buze şi un ruj, diverse nuanţe bineînţeles... şi de când am început facultatea am şi un halat alb, că nu ştiu niciodată când apuc să ajung pe la laboratoare.
- Eu în locul tău mi-aş lua un rucsac militar, se aude remarca uşor acidă a soţului.
- De ce dragă?!, auzeam zilele trecute la radio o emisiune şi sunau ascultătoarele să îşi povestească conţinutul poşetei, acolo să fi auzit, de la şurubelniţă la lenjerie intimă de toate... aşa că te rog..eu încă sunt categoria mai light.
-Dar bine că îmi spui, ar cam trebui să îmi cumpăr un portofel nou, mai încăpător. Spuneai că vrei să te uiţi de un rucsac, hai să ne uităm pe Answear.ro , au produse 100% originale, cu livrare rapidă din stoc. Ştiai că Answear este un multibrand lansat în Polonia, în continuă ascensiune? În noiembrie 2015 s-au lansat oficial şi pe piaţa din România, având produse de îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii de la peste 300 de branduri internaţionale de top.
Sunt sigură că îţi vei găsi un rucsac care să te pună în valoare. Eu mi-am şi găsit un portofel mare şi încăpător.
-Vrei să îţi arăt ce are portofelul meu?
-Nu, mulţumesc mi-a ajuns poşeta, încă sunt şocat cum poţi să porţi atâtea lucruri după tine!


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog2017!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut