Vă lăsați purtați de valul amintirilor în compania aromelor?

 - Vaiiii crema mea, simți, simți - îl întreb entuziasmată pe domnul A, în timp ce selectez cremele din raftul din baie în plină iarnă. Crema mea de corp cu extract de vanilie neagră și unt de shea, Doamne, direct la mare mă duce cu gândul, trag rapid câteva miresme în piept și las să-mi invadeze toate simțurile, off ce trăiri.

 Cât foloseam această cremă de corp în fiecare seară când ieșeam pe faleză.

 - Vreau la Corbu, vreau pe malul mării, nisipul acela fin, scoicile de la tot pasul, vreau să simt mirosul gelului dupa plajă, hidratant, cu pulpă de pepene verde. Off, ce amintiri. 

Briza mării, pescărușii, faleza, albastrul mării ... amintiri de neuitat petrecute pe malul mării românești de câțiva ani la rând.

Anul acesta, viața ne -a arătat o altă latură așa că, albastrul  mării îl admirăm doar din poze, ceva însă ne duce tot mai aproape de acele zile însorite în care petreceam ziua întreagă pe plajă sub razele mângâietoare ale soarelui. Parfumul cremei, stau cu cutia în brațe și visez cu ochii deschiși, aud valurile mării, simt nisipul fin, off. Ce zile! Am petrecut niște zile minunate la Corbu. 

Sursă foto: Arhiva personală

Sursă foto: Arhivă personală

Sursă foto: Arhivă personală

De fiecare dată merg bine pregătită în materie de creme de corp, loțiuni de corp și protecție solară. Consider că pielea mea merită cea mai bună investiție și mereu mă las pe mâna celor de la Bottega Verde.




Brandul italian de produse naturale pentru îngrijirea corpului, Bottega Verde, aduce arome din toate colțurile lumii pentru momentele perfecte de hidratare și relaxare. Născut într-un orășel italian de prestigiu, Bottega Verde are o istorie de peste 45 de ani de când a devenit un etalon în industria beauty, reinventând conceptul de produse naturale prin hidratare intensă și arome inedite.

Produsele Bottega Verde au la bază trei ingrediente cheie cultivate cu grijă pe cele 300 de hectare ale Domeniului Massaini: măslinele, vița de vie și ovăzul.

Aromele sunt cele care ne rămân întipărite în minte, evident după cele vizuale. Sunt genul de persoană care face mereu legătura între o aromă folosită și o experiență de viață trăită. În momentul în care-mi cade-n mână și-n preajma simțului olfactiv câte o aromă bine cunoscută, închid ochii, adulmec și mă las purtată de amintiri. Așa se -ntâmplă de fiecare dată când vine vorba de mare. Marea e iubirea mea pentru totdeauna.
Aștept cu nerăbdare următoarea întâlnire cu briza mării, cu aroma pielii arse de soare dar protejată de o cremă cu un miros îmbătător.

Voi cum stați cu amintirile? Ce fel de creme de corp folosiți? Vă lăsați purtați de valul amintirilor în compania aromelor?

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2020

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut