Cu telefonul la vedere

 Achiziționarea celor mai protectoare huse de telefon

  Au trecut de mult vremurile în care găseai doar telefoanele acelea albastre la colț de stradă care funcționau cu cartelă, da asta după bine cunoscutele fise, evident.

Azi, tot omul are un telefon. Un telefon la care ține ca la ochii din cap, pentru  că acum acel telefon, nu este doar un simplu instrument de a păstra legătura cu cei din jur, azi, telefonul reprezintă sursa de stocare a tuturor amintirilor. Zeci de poze, filmări, mesaje, toate frumos adunate și selecționate partajate în diverse foldere.

Ptru păstrarea intactă a amintirilor, primul pas îl reprezintă achiziționarea unor accesorii de calitate pentru telefon, evident, husă și folia de protecție. 

Găsim pe piață o întreagă varietate  când vine vorba de spre aceste 2 accesorii dar trebuie să știm să selectăm în așa fel încât să putem oferi cea mai bună protecție. M-am tot gândit care ar fi motivele mele pentru care aleg mereu accesorii de calitate.

Top 5 motive pentru care merită să alegeți accesorii de calitate:



  •  telefonul meu mă reprezintă, acolo îmi păstrez cum s-ar spune toată viața, iar acest detaliu este foarte important 
  • este mult mai simplu să previi, chiar și aici nu doar în sănătate, mai bine ai toate accesoriile de calitate decât ceva ieftin și să fii nevoit să le schimbi la fiecare săptămână , la fiecare zgârietură, hai să recunoaștem în poșeta unei femei nu știi niciodată când ajung cheile lângă telefon.
  •  accesoriile de calitate au grijă de telefonul Tău astfel poți opta pentru huse antișoc și folii flexiglass, mai ales când deja te împarți pe telefon cu un pici de câțiva ani
  •  poți crea tu designul specific stilului Tău, poți alege huse fashion, huse cu imprimeuri amuzante, folii privacy, folii flexiglass, depinde doar de imaginația Ta
  •  fiecare ne dorim să avem telefonul într-o stare cât mai bună pentru cât mai mult timp, poate ne gândim să-l vindem, cine îl ia plin de zgârieturi și ciobituri?!
   Am învățat un lucru foarte important pe care eu, personal îl pun în practică mereu, suntem prea săraci pentru a ne permite lucruri ieftine, mereu îmi spune soțul meu când eu privesc spre accesorii poate mai colorate și evident mai ieftine dar care nu-mi dau siguranța pe care mi-o dă o husă mai scumpă și mai puțin colorată.
   În momentul în care aleg accesoriile, este defapt momentul în care îmi achiziționez și telefonul pentru că nu vreau să risc nici măcar un minut de neatenție. Este foarte important pentru mine, să fie și protector dar hai să recunoaștem să fie și în ton cu personalitatea mea. 

BrandGSM.ro activează de 20 de ani în domeniul accesoriilor de telefonie mobilă și tehnologie și reprezintă un concept dedicat celor mai noi accesorii și produse fashion pentru toate telefoanele aflate în topul de vânzări din România, precum și produselor din zona smart tech și smart home.
Este importator oficial și distribuitor pentru branduri consacrate la nivel mondial: UAG, Ted Baker, Spigen, Devia, GoPro, PopSockets, FitBit, Bose, Garmin, McDodo, Procell, Lemontti, Apple, Samsung, Huawei, LG, Xiaomi.


BrandGSM.ro face o selecție a produselor pe care le include în portofoliu, bazată pe o experiență profesională de peste 20 de ani, astfel încât să ofere clienților produse de calitate, certificate, care să ofere clienților o experiență cât mai plăcută. Vei găsi  pe site orice tip de accesoriu pentru toate telefoanele aflate în topul de vânzări din România.


Tu ce accesorii alegi când vine vorba de telefon?

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2020

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut