Care este ritualul Tău când vine vorba despre ceai?

 Toamna ne bate la ușă, frigul de afară ne face să ne petrecem  tot mai mult timp în casă, alături de cei dragi.

Ce merge acum cel mai bine?! Ei , normal ... un ceai bun și fierbinte savurat în liniștea casei, pentru că avem nevoie acum să ni se încălzească nu doar trupul ci și sufletul.

Apa este pusă la fiert, plicurile stau așezate pe masă, ce deliciu să aleg oare ... 

Tihnă  ceai recomandat a fi consumat seara, pentru liniștea sufletului, după o zi încărcată

Mireasmă ceai de răsfăț sau 

Vigoare ceai potrivit pentru mai multă energie pe parcursul zilei

Dilema mea din seara aceasta... 




 Grea alegere, parcă aș bea din toate așa câte un pic. 
Am în fața mea 3  ceaiuri naturale, cu câte o mireasmă  ... soțul iese din cameră și mă întreabă ce am gătit de miroase a Crăciun în toată casă ...

- Ei, hai să te servesc. E o un festin în adevăratul sens al cuvântului și unde mai pui faptul că nu conține arome, coloranți sintetici și aditivi.

Îmi pun și eu o cană de ceai, busuioc cu lămâie, o lingurită de miere, mă pun în colțul meu de recreere și poate începe distracția, gândurile îmi vin unul după altul, inspirația nu se lasă așteptată, mă pun să scriu o povestioară despre cel vor învăța animăluțele din centru de activități pe bebe K. Simt cum toate celulele mele sunt cuprinse de un val de simțiri. 

- Ce ceai bun! 

 - Ce arome senzaționale. Ceaiurile de la Fares sunt perfecte pentru seri răcoroase de toamnă.

Ambalate individual, în cutii elegante, plicurile conțin niște combinații de ceai senzaționale care vin fiecare cu beneficiile lor minunate, vă specific doar câteva pentru a vă convinge de ce trebuie musai să încercați și voi.



💬 Busuioc și Lămâie = Mireasmă

Busuiocul are nenumărate beneficii asupra sănătăţii datorită conţinutului mare de vitamine şi minerale.
Lămâia  îmbunătăţește imunitatea

💬 Mușețel și Trandafir = Tihnă

Mușețelul  este antiinflamator, gastro-protector, ajuta eliminarea gazelor intestinale.

Petalele de trandafir calmează durerile din gât, desfundă nasul, reduc simptomele neplăcute ale gripei, datorită conţinutului ridicat de vitamina C.

💬 Măceșe și Ghimbir  = Vigoare

Ghimbirul reduce răul de mișcare, reduce greața matinală, reglează tensiunea arterială.

Măceșele întăresc sistemul imunitar, scad tensiunea arterială.


Frigul cum s-a instalat,

Fares ne-a și răsfățat.

Cu un ceai călduț pe masă,

Casa este mai voioasă

Ceaiurile te acaparează efectiv. Chiar dacă nu ești un mare băutor de ceai, vei tânji după o cană de ceai Fares.

Știai că,

  • Din 1929, Fares oferă românilor remedii naturiste de calitate, din locul cu cea mai vastă istorie în cultivarea și procesarea plantelor medicinale, Orăștie ?
  • Pentru un ceai, se fac cel puţin 6 analize, care însumează circa 24 de ore. Fiecare lot de ceai „simplu” (alcătuit dintr-o singură plantă) trece prin acest număr de analize. Pe an se realizează peste 1.000 de loturi de ceaiuri simple. Adică peste 6.000 analize
Tu consumi ceaiuri? Care este ceaiul Tău preferat? Care este ritualul Tău când vine vorba despre ceai?

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2020

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut