Vino toamnă, eu sunt pregătită

    A venit toamna, știți voi versurile acelea celebre, acoperă-mi inima cu ceva ... acum se cântă acoperă-mi trupul cu ceva, cel mai bine cu niște haine groaseeee!!!!

Ei bine înainte să ajungem să ne acoperim inima, trebuie să ne acoperim corpurile, că doamne tare frig mai poate fi. 

Ehe, astă toamnă se anunță cu mult, mult mai multe plimbări în aer liber.

Dată fiind una bucată minune de copil de 6 luni, fraza cu nu ies din casă că e prea frig, nu mai este valabilă. Așadar m-am înarmat cu tot ce ține de apărare contra frig, subsemnata fiind foarte, foarte friguroasă din fire și cum timpul nu-mi permite momentan o fugă la shopping, am ales să fac achizițiile online.

Zis și făcut. Repede un search și da, bineînțeles Answear e cel care mă ajută și de data aceasta. 

Vai ce- mi fac cu ochiul ghetele cu toc, dar mnah căruciorul trebuie împins cu spor așa că alegerea cea mai înțeleaptă cade pe niște botine Mustang. De ce ? Poi, pentru că au talpă antialunecare, foarte important acum, sunt albe, că trebuie să fiu și la modă, mămică la modă nu?! 

Sursă foto: Answear.ro


Bun, următoarea achiziție o geacă, dar oare cum să fie?! scurtă? lungă? să vedem, ridicat copil, ridicat -asamblat cărucior, aplecat după copil, clar scurtă. Geaca Only, este exact ce caut, imitație de piele, guler ridicat. 

Sursă foto: Answear.ro



   Sarcina și-a cam pus amprenta pe corpul meu, așa că, trebuie să constat că întreaga garderobă necesită un pic ajustată. Bun ... Căutările continuă, așadar până acum sunt fericita purtătoare a unor ghete super mișto și o geacă călduroasă, dar mai am nevoie de niște pantaloni, adică blugi he-he ia te uită ce blugi super , mom fit, exact parcă pentru mine au fost aduși ohoo ce mult îmi plac, în coș cu ei. 

Sursă foto: Answear.ro



   Friguroasă din fire, chiar dacă geaca are gâtul ridicat , hop am dat și peste o eșarfă, va fi eșarfa mea de suflet sezonul acesta, fiind circular nu trebuie să-mi bat capul că l-am prins sau nu bine în jurul gâtului, că se desface la prima aplecare. Ce fericită sunt!


Sursă foto: Answear.ro


   Toamna aceasta se lasă cu multe ieșiri așa că nu mă pot limita doar la blugii aleși, îmi fac cu ochiul niște pantaloni mulați, oooo perfect au și mărimea L. Bingo!!! Mămică elegantă ce mai! 

Sursă foto: Answear.o

Asortat la blugi și pantaloni am ales o bluză neagră cu decolteu rotund, perfect pentru a putea purta și eșarfa. 

Sursă foto: Answear.ro

Dar să nu uităm totuși că toamna vremea nu se știe cum se va prezenta spre seară, nu ieșim cu capul chiar dezgolit, dar nici cu căciulă, ideală este o bentiță tricotată.



Sursă foto: Answear.ro


Coșul este gata de trimis spre finalizare. Hainele sunt pe drum, iar eu pregătită pentru toamna aceasta mai ciudată. 

De ce să alegeți o sesiune shopping marca Answear? 

Produsele sunt 100% originale și unde mai pui faptul că livrare este  rapidă din stoc. 

Answear este retailerul multibrand lansat în Polonia, în continuă ascensiune pe toate pieţele în care este prezent Polonia, Cehia, Slovacia, Ucraina, Ungaria și Bulgaria.

Iar cel mai mișto avantaj este faptul că alegi produse 100% originale pe care le probezi acasă, în faţa oglinzii şi din care păstrezi doar ceea ce ţi se potriveşte.

Te-am convins?

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2020 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut