9 luni de pregătire

 Ehe, 9 luni, atât  timp au  tinerii părinți să se pregătească pentru venirea pe lume a minunii lor. 

Așa am crezut și noi :D dar sosirea lui K, ne-a demonstrat total contrariul.

Ca orice părinți super hiper mega entuziasmați după pozitivarea testului am început să ... ei bine nu, nu povestea noastră nu începe chiar așa ... după ani de chin și de durere, ani în care testele se pozitivau dar sufletele nu puteau rămâne alături de noi, anul trecut minunea a ales să rămână cu noi și să ne facă cei mai fericiți oameni de oe planetă.

Cu sufletele la gură așteptam fiecare consultație pentru a-l vedea pe K și pentru a fi siguri că totul decurge în cea mai mare regulă. Ieșeam cu ochii plini de lacrimi după fiecare ecografie și strângeam poza la piept cu atâta ardoare. 

Sursă foto: Cord Blood Center


Ajunși aproape marele finish, am început să facem planurile cu mare entuziasm. Așteptam de ani de zile aceste momente dar din păcate am nimerit exact în mijlocul stării de urgență...

 Totul trebuia organizat on-line. Am început să ne documentăm, să facem liste, să ne consultăm cu alți părinți fericiți. 

Nu ne-am pripit și acum când minunea face 6 luni, îmi dau seama că Doamne bine am făcut. Recunosc, am cumpărat unele lucruri cam inutile, dar mnah primul și cam singurul copil și atunci e firesc, zic. 

Hai să vă povestesc care au fost la noi top 5 achiziții precum și despre ce ne-am mai informat între timp.

Primul și cel important pentru noi a fost alegerea locului în care avea să vină pe lume bebe K. Am optat pentru un spital privat, fiind în plină stare de urgență a fost chiar cea mai bună opțiune ( chiar dacă  nu era pandemia, tot acolo nășteam :D). A fost foarte greu să petrec zilele acelea singură în spital dar ne-am adaptat situației date.

Nu am optat pentru a avea bebe cameră separată așa că am căutat un pătuț care să fie exact special pentru locul din camera noastră. Pătuț frumos, ornat cu carusel cu ursuleți, hi-hi bebe nici n-a vrut să audă despre el câteva luni bune, așa că aici am cam am dat greș. Noroc că nu am investit și într-un baldachin, cum inițial ne dorisem.

Ne place să călătorim și oarecum nu vedeam scoica cea mai bună opțiune așa că am ales să îi cumpărăm din timp un scaun de mașină, am căutat soluția cea mai indicată și omologată, bebe de la 2 luni stă ca un prințișor îi place maxim. 

Căruciorul a mai fost pentru noi cu bătăi de cap. Să fie ușor de manevrat, în același timp să încapă în portbagajul mașinii, să aibă suspensii bune și cauciucuri rezistente la terenuri accidentate. Am găsit căruciorul ideal iar bebe chiar a fost încântat de el. Are de toate este 3 în 1 și deja am ajuns să folosim partea a 3 a. Doamne cum trece timpul. 

La o discuție cu prietenii am fost întrebați cum stăm cu decizia privind recoltarea celulelor stem  din placentă. Sincer vă spun ne-am pus pe gânduri și pe căutări. Ce ne-a captat atenția a fost faptul că am aflat că cei de la Cord Blood Center oferă chiar și recoltarea placentei și stocarea ei ca sursă de celule stem. 

Am tot citit și am înțeles că serviciile Cord Blood Center permit recoltarea la naștere a tuturor produselor biologice disponibile: sânge de cordon ombilical, țesut de cordon ombilical, sânge din placentă și întreg țesutul placentar. Cord Blood Center Group  oferă metode de recoltare, procesare și stocare care să asigure obținerea și prezervarea celui mai mare număr și a celei mai mari diversități de celule stem disponibile la naștere. Am găsit 5 pachete disponibile. 

Sursă foto: Cord Blood Center

Acestea sunt doar cele „mari”, cele mici au fost cu mai multe bătăi de cap :)) dar a meritat. Acum suntem la altă etapă, alt top 5 achiziții, dar despre acestea voi reveni cu alt articol.

Până data viitoare, 

Vă pupăm, și sarcini și pregătiri ușoare! 

Sănătate

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2020 !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut