Reset profesional răul necesar

    Auzeam mereu vorba aceea ... să ai mereu un plan B, pentru viață iar dacă și acela eșuează mai sunt destule litere în alfabet.
    Ei bine, am ajuns să înțeleg zicala aceasta tocmai, pe pielicica mea.
Sursă foto: Pinterest

 
    La un moment dat în viață ajungi în situații care nu țin de tine și totuși tu ești cel care pune punct.
Atunci stai și te întrebi încotro? Ce va fi? Cum va fi? În special când ai deja o vârstă, resetul pe orice plan al vieții te ia cu palpitații, frici, temeri.
Din păcate prima reacție a oamenilor este una ciudată ... serios?! Nu mai rezistai?! Financiar era ok, ce conta ce faci?! Ai un plan? Ce vei face? Ai găsit ceva?! ...și lista aceasta este atât de lungă încât mă pierd în răspunsuri ...apoi îmi dau seama că pentru ce răspunsuri?! E viața mea, decizia mea, sănătatea mea ... viitorul meu.
   Că o fi fost un semn Divin, cu siguranță!!!  că în 2017, am început facultatea aceasta. Inițial am început doar pentru că îmi doream enorm de tare să mă vindec pe mine și pe tatăl meu, fără alte intenții.
Apoi încet, încet viața mi-a demonstrat că România este țara tuturor posibilităților și am ales să fiu eu bine cu mine și cu viața și sufletul meu.
Sursă foto: Pinterest

    Și aici vine resetul ... un mare reset ... profesional, personal, sufletesc. Un reset pe care probabil trebuia să-l activez de mult și atunci nu ajungeam până în acest punct, dar fiind o luptătoare din fire am zis că nu mor caii când vor câinii :)
    Resetul acesta vine la pachet  cu întrebări, frici, speranțe, așteptări, multe lecții și sper din suflet mult mai multe reușite.
    Nu îmi pare rău pentru decizia luată, era necesar acest reset, pentru a mă regăsi. Pentru a descoperi drumul meu cu adevărat în viață.
     Voi purta cu atât de mare drag în suflet, amintirea cuplurilor frumoase cărora le-am unit destinele și știu că ceea ce am dobândit eu ca om atât pe plan personal cât și profesional pe acel drum nimeni nu mi va putea lua niciodată.

Tu ai putea să dai un reset? Dacă ai dat, aș fi recunoscătoare pentru niște încurajări și lecții de viață!
Să ne citim cu bine, mult mai fericiți, mult mai împliniți!
B.
Sursă foto : Pinterest


Comentarii

  1. Mult succes in acest "reset profesional", daca ai decis sa il numesti/consideri astfel. Nu consider ca poti ajunge in viata in situatii care nu tin de tine. Totul poate fi schimbat, depinde cum privesti lucrurile, din ce perspectiva, si cum decizi sa reactionezi in continuare, asadar totul depinde doar de tine. Iar daca ai decis sa faci o schimbare, daca iti asumi acest lucru, aceasta schimbare nu are cum sa rezulte decat intr-un mod benefic tie - pentru ca ai actionat conform propriei intuitii. Nu astepta pareri si sfaturi de la altii - nu vor stii ei vreodata ce este mai potrivit sau nu pentru tine. Increderea sa o ai in tine si in gandurile tale. Lectiile de viata nu sunt general aplicabile - sunt propriile concluzii si reflectii pe care le creem in urma unor intamplari, asa ca lectiile tale sunt altele decat ale mele sau ale altora. Iti doresc mult succes si prosperitate in ce va urma, in viitorul si drumul pe care ai decis sa pasesti cu incredere, spre o noua destinatie! :)

    Cu ganduri bune,
    C. Bianca (Sceptica)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut