Să ne aducă noul an ...

 Ce piftie, ce cozonac, ce șampanie? 
31 decembrie anul acesta va suna a ....India! Da, da anul acesta vom renunța la iarna grea, la geacă groasă și palton, la o noapte petrecută într-un restaurant super scump, doar ca să nu stăm țintiți în fața televizorului. Ne doream de mult o astfel de experiență, ei bine! 
India cu Revelion Christian Tour !!  așa scrie pe plicul care atârna frumos în Bradul de Crăciun.
Da ați citit bine, ne-am decis Revelion în  India  , adică soțul s-a decis și a hotărât să-mi facă un cadou mai inedit.
Cum a  ajuns la acest cadou? poi să vă spun, a găsit o ofertă super bună la oferte speciale de Revelion de la Christian Tour, de  peste 21 de ani, Christian Tour creează câte un drum spre fiecare vis și peste 1 milion si jumătate de români s-au bucurat de vacanțe perfecte în tot acest timp, și s-a gândit că acum a venit și rândul nostru. 
Ne-am planificat în detaliu fiecare zi, plecăm în 29.12 așa că vom avea un pic de timp de vizitat. Pe lista noastră de văzut musai am pus Taj Mahal ce să vă spun?! am rămas mai mult decât surprinsă când am văzut că oferta prevede admirarea artificiilor din acest loc minunat. Acest monument a fost construit între 1630-1653 de împăratul Shah Jahan drept mausoleu pentru soția sa, Mumtaz Mahal. 
Ce ne-am mai propus să vizităm este Poarta Indiei, care este un monument care memorează cei 70 000 de soldați indieni care și-au pierdut viața în timpului Primului Război Mondial, în luptele împotriva armatei britanice.
Templul Lotus din Delhi, simbolul purității, probabil datorită formei de floare Lotus este un loc ideal pentru găsirea păcii interioare, și de fapt ce căutăm în  noaptea de revelion? În noaptea în care așteptăm să se termine un  an în speranța că altul mai bun va începe. 
Ajunși acolo, în timpul artificiilor de la Taj Mahal, nu cred că îmi voi putea dori mai mult decât voi avea, soțul meu alături, dragostea lui care mă înconjoară și această experiență unică. Ce ne vom dori în momentul în care ceasul va bate 12? Să ne aducă anul care vine sănătate și să ne ajute să ni se împlinească ceea ce sufletele noastre își doresc de mai bine de 1 an de zile, multă pace sufletească și cât mai multe călători. 
Ceea ce aștept de la această călătorie inedită este să încercăm preparate noi, să gustăm tot ce este specific indian, într-o zi de sărbătoare, să ne încărcăm cu tot ce oferă tradiția indiană. Citeam că în India în noaptea de revelion, orezul și lintea sunt nelipsite de pe masă, ei bine, boabele sunt simbolul prosperității, să fie atunci.
Ce am pus în bagaje? Nimic special! Un set de haine elegante, niște haine pentru vizitat și cel important lucru! Soțul meu și suflete noastre! Nimic mai mult! Sunt cele care vor conta cel mai mult în acest sejur! Să ne întoarcem plini de amintiri, încărcați spiritual la maxim dintr-un loc atât de mirific. 
Să fie noaptea de revelion un nou început pentru fiecare dintre noi, oriunde am fi! Cel mai important este să fim alături de familia noastră, să avem în suflet speranța unui an mai bun și mai prosper!
Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2018!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut