Pentru cel mai romantic Da

  O arcadă mare cu orhidee așteaptă cuminte la poarta larg deschisă, în surdină se aude orchestra, am ajuns! Suntem în final aici! După ce am spus un DA ferm și hotărât în fața ofițerului de stare civilă și după ce ne-am jurat iubire veșnică în fața lui Dumnezeu, am ajuns să ne sărbătorim iubirea în locul în care ne-am petrecut primul concediu împreună. Am ales un decor tematic alb, cristale peste tot, orhidee, da multe multe orhidee, un covor roșu de la poarta principală până la intrare presărat cu petale albe, porumbei albi prin curte și orchestră simfonică la intrarea în sală, este felul în care am visat că va arăta ziua noastră cea mare.
Pahare cu șampanie din care să iasă gheață carbonică, fumul să acopere intrarea să pară cât mai mult ca dintr-o poveste... Cam așa ne primește Salonul de nunți Brașov. 150 de oameni, veniți din toate colțurile țării ne așteaptă cu sufletul la gură, cu zâmbete și lacrimi în ochi ne privesc cum pășim alături pe primul nostru drum spre ... o viață perfectă în doi.
  Povestea noastră începe la Royal Boutique Hotel Poiana Brașov care pe lângă serviciile de cazare oferite turiștilor găzduiește și numeroase evenimente. Au ales să ne fie azi alături. Sala de nuntă a fost exact ce ne-am dorit după multe căutări, am ales acest loc mirific, loc în care povestea noastră prinde contur iar invitații nu trebuie să se gândească la nici un număr de taxi pentru că au cazare în Poiana Brașov.

   Totul este perfect aranjat, mesele rotunde și scaunele cu huse albe, aranjamente pe mese, car cu flori pentru pozat, toate atent alese și selectate cu cel mai bun gust. Am optat pentru alb, pentru puritate pentru un nou început. Sala aceasta ne-a dat o mulțime de motive să fim siguri că nu vom regreta. Ne-au realizat cel mai sofisticat și în același timp accesibil meniu pe care să-l îndrăgească atât adolescenții rebeli cât și bunicul de 87 de ani. Aperitivul a fost alcătuit din cele mai gustoase bucate, după care am ales să servim foietaj cu somon servit cu cartofi duchess, tradiționalele sărmăluțe moldovenești cu bacon servite cu mămăliguță și ardei iute, friptură mușchiuleț de porc în crustă de ierburi cu sos de afine și cartofi aurii, vin din crama Recaș, whiskey, țuică, bere, vin spumant,  sucuri carbogazoase, apă plată și minerală, Martini, cafea, Tymbark, alune și sărățele incluse.
 Tot meniul  frumos înșirat pe niște pergamente așezate pe fiecare masă. Vă gândiți acu că am dat o grămadă de bani pentru acest festin. Ei bine! Vă înșelați, am plătit 290 lei /meniu adult/ persoană și 150 lei / meniu copil, pentru cazare am plătit un preț promoțional 80 lei / persoană (minim două persoane în cameră), respectiv 100 lei / persoană (camera single). Am primit cadou 2 camere gratuit pentru 1 noapte, 1 cameră noi și 1 cameră nașii! Ce ne-am putea dori mai mult? Aaa surpriza surprizelor a fost faptul că tortul a fost inclus în preț! Și ... am avut 40 de persoane care veneau din Livada Postei pentru care am beneficiat de un microbuz ( transport inclus)!
 Sala de nunți ne-a pus la dispoziție un sistem de sunet complet nu cred că e nevoie să vă spun, dar ringul de dans a fost mereu plin!

nunta Hotel Royal Poiana BrasovCe spuneți de dansul nostru? Nu e așa că pare rupt dintr-o poveste? O frumoasă poveste în care cei de la Hotel Royal Boutique au fost cei care ne-am pus la dispoziție acest localirific. Datorită lor, povestea noastră de iubire a prins contur. Am fost ca într-un vis! Un vis devenit realitate. Din loc în loc au fost amenajate zone tematice în care invitații au putut să se pozeze, preferatul meu era panoul cu flori, soțului i-a plăcut bicicleta albă cu flori iar copilașilor le-a plăcut la nebunie colivia pentru bani. Am cerut o ședință foto mai aparte, pentru că știu că se poate călări, am cerut niște poze, așa cu rochia de mireasă călărind! Am să revin cu fotografiile ( le-am văzut pe aparatul fotografului, au ieșit senzaționale și unice! )
   Măreția munților ne înconjura, aerul curat ne umplea de speranță, ciripitul păsărilor ne transmitea sentimentul acela de libertate, verdele din jur, nu cred că ne puteam dori mai mult de atât! Am dorit să evităm discuțiile legate de „eu unde parchez?”, aici am avut parcare gratuită, invitații au putut ieși să socializeze pe terasă. Am avut invitate și câteva familii care au venit cu copilași, ei bine, terenul de joacă pentru copii a fost cireașa de pe tort. Ne doream să ne căsătorim undeva departe de gălăgia cotidiană, nunta noastră să țină știți bine zicala aceea 3 zile și 3 nopți, ei bine, așa a fost! După nuntă au urmat încă câteva zile minunate alături de familie! Cei care au ales să rămână am putut să își cumpere de la magazinul hotelului suveniruri pentru cei dragi. 
Din cei 150 de invitați toți au plecat cu zâmbetul pe buze, mulțumiți și fericiți. Nimeni nu ne-a reproșat nimic, iar pentru noi a fost încă o dovadă în plus că am ales bine! 
Nunta noastră a fost de vis! Poți suna să vezi dacă mai au date libere! 

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2018!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut