Ritualul meu de zi cu zi

    Cea mai bună investiție este să investești în tine însuți, mai ales dacă ești femeie, mai ales după o anumită vârstă. Fiecare femeie trebuie să aibă un ritual bine pus la punct. Un ritual care să o facă să simtă ca o adevărată Divă! Pentru că fiecare femeie merită! Vestea cea bună este că prima gamă românească creată pe baza argilei 100% naturale, provenită din Munții Pădurea Craiului , este acum disponibilă pentru fiecare femeie care dorește să-și îngrijească tenul. Din păcate trăim într-o lume poluată, aerul este din păcate destul de „murdar” iar tenul nostru necesită o curățare adecvată. 
   Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, lansează în formă modernizată gama Aslavital Mineralactiv prin adaptarea la noile tendințe în domeniul cosmetic și la nevoile actuale de protecție împotriva poluării urbane ale consumatorilor. 
Știai că produsele din noua gamă Aslavital Mineralactiv, creată pe baza argilei 100% naturale, netratate chimic, în componența căreia se regăsesc peste 20 minerale naturale? Astfel că soluționează problemele distincte ale tenului, în special ale celor sensibile, ușor iritabile. Vestea bună este că se adresează persoanelor cu vârste cuprinse între 25 și 40-55 ani.
Iar când vine vorba de beneficii ... hidratarea, detoxifierea tenului și protejarea sa împotriva efectelor stresului urban, regenerarea celulară naturală sunt cele care te fac să te gândești că este momentul să -ți achiziționezi aceste produse minune.
   Trăind într-un mediu nu tocmai curat, așezarea casei noastre, la marginea unui drum național m-a făcut oarecum să-mi pun mereu întrebări cu privire la poluarea care mă pândește zi de zi. Am început să am grijă de tenul meu tot mai mult. Ritualul meu zilnic începe cu  folosirea unei emulsii demachiante detox, cu efect de remineralizare și detoxifiere, conținutul de Argilă 100% Naturală din Munții Pădurea Craiului, netratată chimic, absoarbe și elimină toxinele din piele.
Emulsie demachiantă detox Aslavital Mineralactiv
   După acest masaj ușor, aplic pe timp de zi Crema hidratantă antipoluare, care conține un complex de ingrediente cu efecte de hidratare, protecție UV și de atenuare a efectelor nedorite ale poluării urbane și electronice, conține extract marin, Acid ferulic și vitamina E, asigură protecţie împotriva stresului oxidativ generat de poluare, de radiaţiile ultraviolete și de radiațiile generate de aparatura electronică
Cremă hidratantă antipoluare SPF10 Aslavital Mineralactiv
Seara înainte de culcare prietenele mele de nădejde sunt Fiolele regenerare celulară care ajută la susținerea regenerării celulare naturale și eliminarea toxinelor din piele, asigurând creșterea elasticității pielii. În urma aplicării, pielea mea rămâne netedă, revigorată și protejată. 
 Le folosesc în special pentru revitalizarea și detoxifierea tenului meu sensibil sau care fără să-mi dau eu seama se confruntă cu reacții la efectele negative ale factorilor de mediu (radiații UV, poluare urbană, poluare electronică). Dar sunt recomandate și pentru femeile  cu ten sensibil la reacții alergice, sau care au roșeață, iritații, vase de sânge proeminente, deshidratare, ridare prematură.
  Aplic aceste fiole seara, înainte de culcare, fiola o înfășor într-un șervețel pentru a-mi proteja mâna, îi rup capacul de protecție după care aplic cu grijă soluția pe gât, față și decolteu. 

Fiole regenerare celulară Aslavital Mineralactiv
   Vestea cea bună este că aceste produse sunt disponibile oricui în magazinele de brand Gerovital şi Farmec, în magazinul online www.farmec.ro, dar și în hypermarketuri, supermarketuri și magazinele de specialitate din țară. 
  Acest ritual ar trebui să-l aibă fiecare femeie, trebuie să fim conștiente că cea mai bună investiție este propriul nostru corp pentru că este singurul loc în care vom sta toată viața, iar sănătatea corpului și implicit a pielii este cel mai important lucru. 
Care este ritualul Tău zilnic? Cum ai grijă de pielea Ta? Care este secretul Tău când vine vorba de păstrarea tinereții și a fermității pielii?


Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2018! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut