Fiorii dragostei pe tocuri

    Pare băiatul ideal, ochii căprui, păr șaten, 2 gropițe în obraji iar eu sunt pur și simplu topită după zâmbetul lui, l-am cunoscut prin niște prieteni și la prima privire am simțit că ceva se leagă între noi.
- Bună, ce spui dacă ne vedem azi? Te invit la o cină, vin să te iau pe la 7 știu un restaurant foarte romantic unde mâncarea este foarte bună, aș vrea să-ți arăt și ție locul meu preferat.
-B-u-n-ă, răspund mirată, șocată și toatăăă un zâmbet Sigur, bine, ne vedem. Închid rapid, nu trebuie să simtă EL din prima cât de emoționată sunt.
- Maaammmmiiiiii, băiatul despre care ți-am povestit, știi cel cu zâmbetul cuceritor, tocmai m-a invitat la o cină romantică!!!!
Dar, acu începe adevărata mea dilemă, în ce să mă îmbrac, vreau să-l cuceresc, dar nici nu îmi doresc să par prea „disperată”, vreau să fiu elegantă dar nici prea office, în blugi nu pot merge e totuși o cină romantică, ce mă fac?!?! Nu prea îmi place să port pantaloni sunt adepta fustelor.
- Ieri ți-a ajuns comanda de la Answear, ți-ai cumpărat rochița aceea atât de drăguță, de ce nu te îmbraci cu ea, îmi amintește mama.
- Hmm, nu e prea elegantă? Defapt, poate că ai dreptate, e totuși un eveniment, prima noastră ieșire care sper să nu fie ultima.
Mereu Answear, este răspunsul. Produse 100% originale și livrare rapidă din stoc. În oferta Answear.ro se regăsesc produse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, iar portofoliul magazinului online cuprinde peste 300 branduri internaționale de top.
Rochița pe care mi-am comandat-o pare să fie ideală pentru această întâlnire. Face parte din categoria rochiilor elegante dar cred că acest moment merită să strălucesc. Este finuță dar în același timp sexy, mai ales că se vede o părticică din pielea umărului.
Rochii şi tunici Rochii elegante  - Silvian Heach - Rochie Cu siguranță îi va plăcea ce va vedea, Doamne cât îmi doresc să fie așa.
- Să nu uiți să-ți iei paltonul, este destul de răcoare afară.
- Da, ai dreptate, paltonul și pantofii mei cei noi, nu au un toc foarte înalt așa că nu mă tem că nu voi putea umbla de emoții.
Geci şi paltoane Paltoane  - Only - Palton AnikaPantofi cu toc Tocuri  - Answear - Pantofi cu toc
-Mami, ce spui? îi va plăcea de mine?
- Draga mea, dacă nu , atunci nici nu merită să te amăgești pentru el.
Acum că mi-am ales ținuta, trebuie să-mi întind părul, niște machiaj, un ruj roz, parfum și sunt gata. Sper din suflet că îi va plăcea de mine.
- Woaw ... am rămas fără cuvinte, arăți senzațional, de fapt nici nu mă așteptam la altceva din partea Ta!
- Mulțumesc ... și tu la fel!
Ce să vă spun?! Rochița mea și-a făcut efectul scontat, prima întâlnire, nu a fost și ultima, au mai urmat multe întâlniri care s-au terminat cu o minunată cerere în căsătorie.
Pentru că mereu trebuie să purtăm ceea ce ne face sufletul fericit iar atunci vom radia de frumusețe, de fericire și va imposibil ca cineva să ne reziste. Hainele alese în acea zi, au fost cele care pe mine mă fac să ma simt sigură pe mine, haine care mă fac să simt că pot orice! Ei bine... și am putut!!
P.S Dacă vă pregătiți pentru prima întâlnire, purtați exact ce vă dictează sufletul!

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2018!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut