Sărbători cu triumf

- Ce scrii acolo aşa concentrată?, mă întreabă soţul sâmbătă dimineaţa în timp ce îmi aduce cafeaua.
- Lista, dragul meu, lista magică. Mai avem o săptămână până la Sfântul Andrei...bănuiesc că ştii ce-nseamnă acest lucru?!
    Sfântul Andrei şi Crăciunul sunt prilej de sărbătoare cu întreaga familie. Doi Andrei într-o familie nu e un lucru de neglijat!
  Întreaga familie plus prietenii ceea ce-nseamnă de obicei şaisprezece-şaptesprezece oameni într-o singură zi! Ei, să nu vă închipuiţi că vin toţi la aceeaşi oră, că ar fi foarte uşor aşa. Vin tot pe rând...ca să am ce spăla la vase, noroc cu mama care mi-a spus secretul ei : detergentul verde pentru veselă Nufăr. Acum ştiu şi eu de ce are ea mereu mâinile moi, pentru că detergentul de veselă conţine glicerină vegetală care are un efect emoliant asupra mâinilor, nu are coloranţi, în schimb are un miros proaspăt de muşeţel.
  Mi-a dat Dumnezeu un om atât de minunat căruia îi place să mă ajute la curăţenie. Şi când spun că mă ajută nu glumesc! El spune că el ştie să dea cel mai bine cu aspiratorul şi el ştie cel mai bine să dea cu mopul, iar geamurile strălucesc doar dacă le şterge el. Cum să-l dezamăgesc? Cum să mă contrazic cu el? Aşadar la noi curăţenia se-mparte mereu la doi. El dă cu aspiratorul, cu mopul şi spală geamurile, iar eu rămân cu baia, bucătăria şi ştersul prafului.
 Anul acesta coşul nostru de cumpărături a fost umplut cu noile produse Nufăr şi Triumf. Le folosesc de când le-am văzut la mama, doar că acum noile straie arată mult mai bine, mult mai colorate, mult mai simplu de identificat pe raft mai ales cu noile modalităţi de etichetare şi unde mai pui că găseşti tot ce îţi doreşti la un raport calitate preţ corect. 
 Fiecare dintre noi a avut lista lui făcută pe categoria care trebuie curăţată.
Soţul şi-a pus în coş experţii în curăţenie : soluţii pentru geamuri,  soluţie pentru lemn-parchet cu ceară, eu am luat la rând detartrant, dezinfectant, detergent pentru veselă, soluţie pentru mobilă, pentru ecrane, pentru scoaterea petelor pe scurt toate soluţiile care fac curăţenia mai uşoară şi nu îngreunează nici buzunarul nostru.

  Aşadar să-ncepem lupta!  Baia este pentru mine un loc sfânt. De aceea am şi insistat să avem două băi. Una pentru musafiri şi una pentru noi. Sunt foarte atentă la curăţenia din baie. Deoarece apa din zona noastră este destul de dură, folosesc Nufăr Detartrat Ultra Activ, curăţă şi îndepărtează depunerile de calcar şi petele de rugină din interiorul vasului de toaletă şi unde mai pui că are parfum de lămâie?
Nufăr Detartrant Ultra-Activ
 

   Cu ajutorul unei periuţe de dinţi şi a cremei universale pentru curăţare mă apuc de rosturile dintre gresie şi faianţă, crema aceasta curăţă repede deci nu există timp pierdut. Am eu o slăbiciune să fie albă, mai ales acum de sărbători. Torn un pic de soluţie pe periuţă şi frec bine bine, apoi dau cu un burete umed peste şiiii tadam! Dunguliţa este albă!
 Aaaa să nu uit să vă spun să vă procuraţi neaparat o soluţie pentru scos pete nu de alta dar urmează perioada cu vin roşu şi mereu se găseşte câte un invitat care să lase o mică urmă!
   Bucătăria mea este ... neagră. Mdf negru, frigider negru, aşadar toate amprentele se simt acasă la noi. Plita este şi ea bineînţeles din sticlă ceramică neagră. Cu ajutorul unei lavete moi şi a detergentului special conceput pentru astfel de suprafeţe curăţenia este o joacă iar amprentele buclucaşe dispar cât ai spune P-A-T-Ă!
  Acestea fiind spuse vă las şi pe voi să vă apucaţi de curăţenie ţinând cont de sfaturile mele, să aveţi spor în toate şi Sărbători cu triumf!

                                      Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut