Mâncăm, ne jucăm şi câştigăm!

    E vineri seară, e toamnă şi noi tocmai mâncaserăm nişte mâncare chinezească de la Wu Xing. Am găsit oferta lor care ne îndemna să plasăm o comandă în grup. Fiecare a ales ceva inedit şi delicios iar pentru final ne-am ales şi nişte deserturi, yammi, yammi. După ospăţ stăm noi în jurul mesei din sufragerie cu 12 cutii goale şi 4 perechi de beţişoare în dotare.
- Ce să facem cu ele?, întreabă unul din cei trei prieteni.
- Eu zic să construim o navă! răspunde pescarul grupului.
- Eu zic să facem un bloc!, intervine arhitectul grupului.
- Nu! Vom alcătui o trupă de toboşari! exclamă cântăreţul grupului.
- Şi totuşi cum te-ai gândit? Intervin eu mirată.
În câteva minute, cele 12 cutii, au prins viaţă. Grupate câte 3, frumos după imaginea unei tobe reale. Fiecare dintre noi a primit o pereche de beţişoare, devenind cât ai clipi cele mai veritabile beţe pentru tobe.
- Să-ncepem zic! Un-doi şiiiiiii!!! Tudum-tadam-poc-pac! Ce muzică bună!
- Staţi, staţi aşa. Ne trebuie un nume de scenă. Da! Exact ne vom numi...hmmm...Share and Play!
- Woaw! Ce bine sună! Da de unde ţi-a venit ideea?
- De la campania celor de la Wu Xing, http://shareandplay.wuxing.ro/ , aici găseşti mâncare chinezească, jocuri distractive şi premii, unde după o comandă în grup, trebuie aleasă una din cele 4 provocări lansate, provocare realizată cu ajutorul cutiilor, pozată, ataşată pe site până pe 15 decembrie şi pot câştiga exact telefonul din poză!
Să-ncepem zic!!


                                                       Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut