Să curgă cadourile

 E oficial deschis sezonul cadourilor! Să curgă cadourile de Crăciun.



Cu o listă bine definită mă așez pe canapeaua din living alături de o cană de ciocolată caldă și niște fursecuri. Pixul este pregătit pentru bifat să-nceapă  deci cumpărăturile. Cu ceva timp înainte de a-mi face lista, îi întreb cam fiecare ce și-ar dori, stau atentă la discuții să văd încotro să mă îndrept. 

Prefer cumpărăturile on-line, mai ales în această perioadă a anului când magazinele sunt arhipline de cumpărători.

Sunt genul de persoană care adoră să facă cadouri, iar de Crăciun parcă sunt în elementul meu maxim. Cu câteva zile înainte de a face cumpărăturile, îmi pun la punct strategia de cumpărare. Familia nu este numeroasă așadar mă limitez la soț, copil ( de anul acesta), părinți și bunici. Fiecare are o personalitate  aparte așadar ar părea grea alegerea cadoului perfect, dar pentru mine este o delectare să fac aceste alegeri. Văzusem într-un film  cu tematică de Crăciun,evident, o idee foarte practică când vine vorba despre alegerea cadoului potrivit. Trebui doar să te gândești la persoana căreia vrei să-i faci cadoul și atunci vei știi exact spre ce cadou să te îndrepți. La împachetat sunt mai neîndemânatică, dar încerc să le fac perfecte, le fac totuși cu drag și cred că acest aspect contează cel mai mult.

 Încerc să fiu cât mai personală cu cadourile puse sub brad, nu-mi plac deloc cadourile de duzină. Ofer mereu ceva pe cât se poate de personal. 

Anul acesta, pe plan vestimentar și accesorii moșul va veni direct de la Answear care a fost lansat oficial pe piața din România în anul 2015 luna noiembrie, continuând trendul ascendent al zonei de fashion ecommerce și oferind clienților produse de calitate, care vin în întâmpinarea nevoilor acestora. 

În oferta Answear.ro se regăsesc produse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, iar portofoliul magazinului online cuprinde peste 300 branduri internaționale de top. 

Printre acestea se numără și mărci cunoscute și foarte populare Mango, Vero Moda, mărci sport Adidas, Adidas Originals, Nike, New Balance, mărci de jeans Levi’s, Lee, Wrangler, precum și mărci medium high Pepe Jeans, Marc O’Polo, Diesel, Lacoste, Tommy Hilfiger, DKNY.

Să vedem deci cum sună lista Crăciunului 2020: 

Domnul A, va primi un portofel este pasionat de portofele de piele, off îmi va  fi greu să mă decid din multitudinea de portofele pentru bărbați.  Dar când mă gândesc la caracterul lui puternic îmbinat cu perfecțiunea și totodată afecțiunea care-l caracterizează, găsesc de-ndată portofelul parcă confecționat special pentru El.

Bebe K va primi niște jucării educative și un sacou și o pereche de pantaloni pentru noapte festivă de Revelion,da da, poi e primul lui Revelion trebuie să fie chic și El, nu-i așa?.

Tatăl meu poartă ceasuri de când mă știu pe lume. E vremea pentru o schimbare, am găsit niște ceasuri superbe pentru bărbați, așadar el va găsi sub brad un cadou pe placul lui, în ultima vreme nu a mai investit în așa ceva intervenind mereu altceva.

Mama își căuta mai zilele trecute niște cizme, deoarece poartă mărimea 35 îi este greu să găsească ceva pe mărimea ei. Bifat și cadoul ei. Cizme de damă, mărimea 35, direct sub brad! Se  va bucura foarte tare mai ales că văzuse un model asemănător dar nu aveau așa mărime mică.

Bunica este mereu în întârziere,de la biserică, evident. Moșul a auzit despre acest lucru, așa că, anul acesta îi va face cadou un ceas de damă, cred că va fi super încântată, mai ales că nu purta ceas de o vreme bună, dar mereu se plânge că nu știe cât e ceasul.

Bunicul va primi anul de Crăciunul acesta o cămașă. Îi plac cămășile, are o întreagă colecție. Dar așa o cămașă  de bărbați n-a văzut încă el în cei 88 de ani ai lui, va fi ceva mai special. O cămașă fină, elegantă specială pentru masa festivă de Crăciun care are loc în fiecare an, negreșit pe 25 decembrie, la ei. 

Ei să nu credeți că am uitat de mine. Nici vorbă, pentru mine Moșul va lăsa sub brad anul acesta un halat de baie și niște papuci super pufoși. Drept răsfăț pentru zilele din 2020. 

Pe lângă aceste cadouri atent și personal alese, părinții și bunicii vor primi fiecare câte un album și un calendar special făcute cu pozele celui mic. 

Ador această perioadă din deși sunt de părere că nu ne trebuie o


cazii speciale pentru a le face cadouri celor dragi, acum parcă e altfel.

   O crenguță de brad, o fundă roșie, atașate elegant pe cadoul frumos împachetat, așezate sub brad sunt niște amintiri care ne însoțesc timp de un an zile, când așteptăm din nou să vedem bucuria familiei când deschid sub brad cadourile aduse de Moș Crăciun, evident. 

Cadourile nu trebuie să fie scumpe, în opinia mea, trebuie să vină din suflet curat. Să fie date și primite cu bucurie și veselie, cu dragoste și respect. Cadourile trebuie să ne reprezinte și să-l reprezinte pe cel care le primește așa vom avea niște sărbători echilibrate și fericite.

 În final nu sărbătorile trebuie să fie fericite ci oamenii dragi care stau alături de noi în jurul bradului.


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2020.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut