Rețetă cu dichis

  Alimentația sănătoasă joacă un rol important în viața noastră. De curând am reușit să-mi „corup” și părinții astfel că, grădina a început să prindă contur în fiecare primăvară cu   „cele puse de noi” legume și fructe proaspete pe care încercăm să le creștem cât mai bio. Ceea ce nu putem noi crește prefer să cumpăr de aici din sat sau de la piața din oraș de la micii producători pe care îi cunosc și știu că își pun sufletul în ceea ce produc. Avem noroc cu bunica, care în fiecare an, are grijă să umple cămara cu bunătățuri, căci da, ea cu asta este obișnuită.

Sunt o persoană care a testat pe propria piele ce înseamnă să consumi alimentele tradiționale timp timp de 30 de ani : piure de cartofi cu șnițel, pâine albă, margarină, zahăr în ceai și cafea și lista ar putea continua, până când viața mi-a trimis un semn. I-aș spune mai degrabă o palmă uriașă peste ceafă, să realizez că tot ceea ce consum îmi afectează direct starea de sănătate.

Din 2016 am început să mă ocup intens de ceea ce-nseamnă nutriție conștientă, în curând voi fi și posesoarea unei diplome de dietetician-nutriționist, așadar ... toate sunt date pentru o viață sănătoasă.

Încerc să le arăt oamenilor că putem folosi ingrediente sănătoase pentru a obține atât mic dejun sațios cât și o cină bună și plăcută în familie. 

Azi, aș dori să vă prezint o rețetă pe cât de simplă și rapidă pe atât de sănătoasă pe care o puteți prepara în maxim 20 de minunte iar dacă aveți și ajutoare, treaba e gata cât ai spune p-e-ș-t-e!!

Ați ghicit, vom folosi ... pește. 

Am comandat de la Băcănia Tei, niște produse tradiționale și paste din făină de grâu dur, iar rezultatul?

O cină sănătoasă care a acoperit necesarul de nutrienți dar nu a „căzut” greu stomacului.

Ce am comandat? Poi să vă spun

- Sos la flacără- din ardei copt si suc de rosii. Sosul este sterilizat prin metoda tradițională și fără pic de conservanți. Ingrediente: suc de roșii, ardei kapia copt, ceapă, ulei de floarea soarelui, sare și piper alb.

- Vraja Busuiocului din suc de roșii, roșii zdrobite, ardei kapia, ceapă, morcov, usturoi, ulei, sare, piper, busuioc. Ingredientele sunt fierte și coapte pe-ndelete la foc de lemne. Sosul este sterilizat prin metoda tradițională și fără pic de conservanți.

- Paste uscate Paccheri al Bronzo din grâu dur

Iar drept desert  o specialitate din prună și nucă obținută prin uscare cu aer cald.

Arhivă personală


Beestial ... 

Hai să vă arăt rețeta :



Am folosit următoarele ingrediente  pentru 2 persoane:

  • 250 gr Paste   Paccheri al Bronzo (Băcănia Tei)
  • 3 linguri de Sos la flacără din ardei copt și suc de roșii ( Băcănia Tei)
  • 3 linguri de Vraja Busuiocului din legume de la țară (Băcănia Tei)
  • 2 conserve de ton în suc propriu
  • 1 bucată de Mozzarela
  • 1 pumn mix de semințe 
  • 2 linguri de bulion de roșii
După ce am fiert pastele, am luat fiecare bucată în parte și am umplut-o cu ton, le-am așezat pe farfurie și am început să adaug sosurile pe rând. La final am sfărmat niște mozzarela și am pus mixul de semințe.
Opțional puteți adăuga niște busuioc sau pătrunjel, neapărat musai proaspete.

Arhiva personală


Cred că v-am convins că e simplu să mănânci sănătos.

Aaa, că voi cum puteți comanda de la Băcănia Tei? 


Poi nimic mai simplu  google search: Băcănia Tei și găsiți toate sortimentele de care dispun. 
Momentan livrează produsele proaspete  doar în București și Ilfov, iar în restul țării doar produse neperisabile, deocamdată.
De ce să alegi Băcănia Tei?
Pentru că  sloganul lor este:
„Ne dorim să ajutăm producătorii locali și să încurajăm consumul unei alimentații sănătoase. Nu vrem să uiți gustul pâinii de casă, sau a roșiilor de grădină. Ne “întoarcem la rădăcini” și ne aducem aminte cu drag, de gustul copilăriei noastre și de ce nu, îl transmitem mai departe noilor generații” iar aceste cuvinte se văd și pe produsele comercializate.

Așadar să nu uităm faptul că , suntem ceea ce mâncăm!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog2020

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut