Black Friday cu de toate pentru 3

   2020 a fost anul marilor provocări. Dincolo de pandemie, am adus pe lume o minune de copil. Fapt care mi-a cam schimbat obiceiurile în ceea ce privește sesiunile de shopping. 

Deci, chiar dacă nu era pandemia, cumpărăturile mele se mutau oricum categoric în mediul online. 
Anul acesta coșurile mele de cumpărturi însă s-au umplut însă cu haine de  ... băiețel. 

Acolo așa pe fundul coșului s-au mai găsit și pentru mine și domnul A niște produse, dar ale lui bebe K au avut mereu prioritate. 
Acum stăm cuminți acasă și așteptăm ... ehe da! Oferte (de) Black Friday.
Dacă știu ce voi lua? Ei bine ... nu prea, dar voi lua cu siguranță de toate pentru toți. Atât pentru iarna aceasta cât și pentru primul nostru concediu în 3 la mare. 

   Sper cu toată ființa mea că în 2021, să vedem marea din nou în formulă extinsă, așa dacă voi găsi de Black Friday pe ANSWEAR.ro astfel de produse cu siguranță vor ateriza în coșul meu. Mi-am pregătit o listă cu ce îmi doresc să achiziționez atât pentru sărbători cât și pentru vara viitoare. 
Așadar am început să adaug în coș:


           Pentru mine am ales în felul următor

 -rochie Red Valentino, pantofi cu toc pentru sărbători pentru că aveam până acum doar gen stiletto, a trebuit să purced pentru ceva mai serios ,
 -pantaloni atât pentru iarnă cât și pentru vara care vine că doar suntem încrezători că atunci va fi mai ok cu ieșitul din casă, 
-un costum de baie ( știți voi vorba aceea, vara să-ți faci sanie, iar iarna căruță și 
-o pereche de papuci de plajă
       Pentru domnul A. dacă tot vine Sfântul A. să îi cumpăr și cadoul ideal

 - pantaloni eleganți
 -blugi
-geacă de iarnă 
-șlapi plajă
-cardigan să se potrivească de sărbători cu micuțul nostru.


Pentru bebe K fiind prima lui iarnă am ales: 

  - cizme de cauciuc super mișto colorate
  -compleu de trening
 -cardigan special pentru sărbătorile de iarnă
- cămașă
-pantaloni scurți pentru plimbările pe faleză din vară
-espandrile
- eșarfe și căciuli  fiind prima lui iarnă e musai să îi cumpăr.
    Answear a fost lansat oficial pe piața din România în noiembrie 2015, continuând trendul ascendent al zonei de fashion ecommerce și oferind clienților produse de calitate, care vin în întâmpinarea nevoilor acestora. 
În oferta Answear.ro se regăsesc produse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, iar portofoliul magazinului online cuprinde peste 300 branduri internaționale de top. 
Printre acestea se numără și mărci cunoscute și foarte populare Mango, Vero Moda, mărci sport Adidas, Adidas Originals, Nike, New Balance, mărci de jeans Levi’s, Lee, Wrangler, precum și mărci medium high Pepe Jeans, Marc O’Polo, Diesel, Lacoste, Tommy Hilfiger, DKNY.
Ofertele de Black Friday sunt irezistibile, am găsit tot ce mi-am propus ba chiar am trecut și dincolo un pic de ceea ce voiam inițial.
 De ce îmi place black friday? E un gram de adrenalină, ca un rait rapid în magazin printre rafturi ca să punem totul în coș să finalizăm comanda pentru a nu pierde ofertele doar că totul se întâmplă din confortul casei. 
Anul acesta black friday ne va prinde bine tuturor, o gură de aer, un rait rapid între haine cu speranța că le vom putea purta încurând liberi.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2020

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut