Toamna și vitamina D

    Trebuie să vă mărturisesc sincer nu prea eram până la o anumită vârstă preocupată de suplimente și vitamine, rău am făcut, recunosc.

Ei da, asta până a venit acea palmă peste ceafă, care a tras semnalul de alarmă că ceva nu funcționează exact așa cum ar trebui în organismul meu.

Am ajuns pe patul de spital cu un fibrom uterin care creștea pe zi ce trece. După ce am trecut cu bine de intervenția chirurgicală, viața mea a luat o altă întorsătură. Suplimentele alimentare și vitaminele au devenit pritenele mele de nădejde și am reușit să conving întreaga familie de aceste beneficii.

 Am început să investighez tot ce putea duce la dezvoltarea fibromului uterin. Printre altele am aflat că lipsa vitaminei D, duce la multe, multe dezechilibre în cadrul organismului, iar un nivel optim ajută corpul să funcționeze în parametrii normali. 

Mare mi-a fost mirarea când am fost trimisă să-mi testez nivelul de vitamina D, în momentul în care sarcina mult așteptată nu mai apărea . Un deficit de vitamina D scade chiar și șansele de implantare ale embrionului, mi-a spus medicul. Pe lângă aceasta mi-a povestit că, conform alimentației prezentate, consum prea puține grăsimi bune, atunci mi-a recomdat suplimentarea cu Omega 3, pentru un nivel optim de hormoni.

  

                                                      
 Am început deci să suplimentez vitamina D  atât în preconcepție cât și în sarcină, iar acum după ce am născut am revenit la suplimentarea pentru anotimpul rece și din nou am adăugat  și Omega 3. 
Caut mereu cele mai bune oferte de preț pentru că atunci când cumpăr, cumpăr pentru toată familia. Mamei mele prentru prevenirea osteroporozei, pentru că e bine de știut că femeile în momentul instalării menopauzei sunt predispuse spre a face osteroporoză, tatălui meu în lupta cu artrita reumatoidă și problemele reumatice care se accentuează în sezonul rece, soțului meu pentru întărirea sistemului imunitar mai ales că are un serviciu care -l predispune la răceli și alte viroze de sezon și pentru bunicii mei pentru a-și menține sănătate inimii la 88 de ani, asta când vorbim de vitamina D, iar Omega 3 o consumă din nou toată familia. Bunica pentru că amelioreaza simptomele diabetului zaharat, mama din nou pentru osteoporoză, tata pentru artritra reumatoidă, iar eu și soțul pentru inimă și calitatea de grăsimi bune. 
Black Friday la Farmacia la Pret Mic a venit la țanc, când trebuia să îmi refac  acum rezervele pentru toamnă-iarnă, din vitamine și suplimente.

  Farmacia online este la îndemâna oricui, așa că  poți comanda din confortul casei, toate vitaminele și nu numai de care familia are nevoie.
    Lansat în 2016, site-ul www.farmacialapretmic.ro are un scop precis: acela de a redefini conceptul de Preț Mic în zona magazinelor online cu profil farmaceutic.
 Misiunea farmaciei este  să oferim o gamă variată de vitamine, suplimente, dermatocosmetice și produse pentru copii, atent selecționate, de la cei mai prestigioși și de încredere producători de profil, la prețuri foarte mici, accesibile tuturor. 
    Ce-mi doresc să achiziționez cu ocazia Black Friday? Poi  clar răspunsul este ... DETRICAL și SUPREME KRILL OMEGA 3 FORTE, 30 CAPSULE, HERBAGETICA  !!
Adică vitamina D și Omega 3 !
    În perioada aceasta când soarele nu ne mai vizitează așa des este impetuos necesar să ne mărim doza de vitamina D. Vitamina D este necesară pentru sănătatea oaselor noastre, pentru dinți, inimă iar în aceste timpuri să știți că sprijină și întărirea sistemul imunitar.
   Vitamina D , denumită și vitamina antirahitică  poate fi asimilată și din alimente, cum ar fi ficatul de pui, pește (somon), unt, gălbenușul de la ou, lapte. ciuperci și tărâțe de ovăz, însă avem nevoie și de suplimentare.
Ce mi-aș transmite mie, dacă aș avea acum18 ani?
- Vezi draga mea , caută-ți mereu nivelul de vitamina D. 
Și să spun de ce Omega 3? Pentru că aceasta  contribuie la reglarea colesterolului bun, reduce nivelul trigliceridelor, făcând parte din categoria grăsimilor bune, iar noi femeile avem nevoie de grăsimi bune, pentru producerea hormonilor în organism. Nu multe femei știu asta și se tem de grăsimi. Omega 3 este o sursă de energie pentru organism. 

Din păcate alimentele nu ne acoperă necesarul zilnic de vitamine și minerale, astfel suntem nevoiți să-le suplimentăm pentru a avea o sănătate fizică și mentală bună. Avem noroc că acum, vitaminele sunt la un click distanță, plata comenzilor se poate face atât online, cât și ramburs, în momentul primirii coletului, livrarea prin curier se face rapid, în 24-48 ore. 
 Înainte de a lua orice decizie însă în suplimentarea cu vitamine trebuie să ne consultăm cu medicul de familie sau curant care ne poate îndruma către o simplă analiză de sânge pentru a testa nivelul optim.Vitaminele consumate, dacă organismul nu are nevoie de ele, nu fac bine sănătății.
 sănătatea trebuie să o punem pe primul loc, dincolo de orice.
Voi ce vitamine consumați în mod constant, la ce vă ajută? 
Până data viitoare, sănătate multă!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2020

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut