După 35 de ani, ai mei s-au mutat

 După 35 de ani, de locuit în același apartament de bloc ( bine nu pun și anii lor de tinerețe), ai mei dragi părinți au hotărât că este timpul pentru o schimbare. Că deh, doar tinerii pot face schimbări majore?  Categoric că nu. Zis și făcut, am postat un anunț pe mai multe pagini de imobiliare și am așteptat cuminți să sune acel client care va lua totul. N-a durat fiind, apartamentul fiind amplasat într-o zonă destul de bună, la etajul 1 cu diverse dotări și  îmbunătățiri. 

Așadar , ne vedem cu cutiile la ușă, un ultim adio de la locul copilăriei și să-nceapă aventura.

Ai mei au găsit o căsuță cochetă, dar care mai necesita câteva renovări în principiu pe partea exterioară.

- Tati, te-ai gândit de unde îți iei tot ce e de luat? 

- Nu, am timp, zise tati hotărât în mijlocul lui octombrie.

- Cum să ai timp? Casa trebuie izolată, ar fi ideal să luăm și niște tencuială decorativă acum și nu, nu la anul cum spui tu și poate n-ar strica și niște faianță , nu de alta dar să îi dăm un ton de personalitate bucătăriei.

Discuția cu tatăl meu erat tot mai aprinsă așa că am dat un search pe google. 

Nu aveam timp de pierdut, se anunțau zile ploiase. Mi-am amintit între timp că atunci când noi ne-am mutat am colaborat cu cei de la vindem-ieftin.ro și a fost o colaborare super bună. Am primit materialele de construcții acasă, ne-au ajutat la ales cele mai bune variante.



După o scurtă prezentare, domnul de la celălalt  capăt al firului m-a identificat în baza lor de date.

- Mă bucur să vă avem din nou alături de noi, de data aceasta cu ce vă putem fi de folos?!

Pe scurt  i-am spus cam care este stadiul casei și  ...

- Nimic mai simplu acum, deoarece sunteți clientul nostru, beneficiați de avantajele grupului dedicat VIP. 

Grup VIP ? , întreb eu mirată ...

- Da, vă spun acum care sunt beneficiile Dvs

  • Beneficiați de consultanță prioritară, economisiți timp și bani și unde mai puneți că aveți totul într-un singur loc?! 
  • Aveți acces la un grup de consultanți specializați în domeniul materialelor de construcții.
  • Oricare ar fi proiectul Dvs puteți beneficia de oferte personalizate, negociabile în funcție de cantitate și zona de livrare

Sursă foto: Vindem-ieftin.ro


- Sună foarte bine, este exact lucrul de care au nevoie părinții mei. Vi-l dau pe tata la telefon să stabiliți detaliile, dar în linii mari vă pot spune că vom avea nevoie de niște materiale pentru a împrospăta fațada exterioară a casei

- Vă pot sugera și niște modele de piatră decorativă excepționale, sunt perfecte pentru a da curții un aspect nou, îngrijit și modern în același timp. 

Sursă foto: Vindem-ieftin.ro

- Să nu uiți să spui și de tapet!, intervine tati care deja se gândește și la niște ajustări interioare când aude beneficiile acestei comenzi.

I-am înmânat frumos telefonul că doar de acum el e membru VIP și au discutat timp îndelungat. Acum așteaptă să îi sosească materialele și e nespus de încântat că a luat totul dintr-un singur loc, el singur singurel. 

Apoi că da, ce ne-am face fără copiii pricepuți la internet și cumpărături online, ( am murmurat eu pe sub mustață :)

La voi cum e cu cumpărăturile online și generația părinților?

De unde vă procurați materialele de construcții ? 

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2020


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut