Sufletul, domnule Sufletul

Bine v-am regăsit în căsuța mea virtuală,


      Azi am ales să vă povestesc despre ceea ce mă preocupă pe mine în ultima perioadă, sufletul.
Am închis un capitol destul de zbuciumat al vieții mele, un episod în urma căruia am suferit probleme serioase de sănătate. Tot atunci a venit cea de a 3 sarcină cu probleme în urma căruia am rămas cu un diagnostic de infertilitate, un gol imens în suflet și am înțeles că defapt drumul meu profesional se încheie atunci și acolo pe patul de spital.
    A sosit momentul construirii unei noi imperii, momentul în care nu partea materială, partea financiară să primeze ci liniștea sufletului.
     În 2016, în urma unei intervenții chirurgicale, am început prima dată acest drum al autocunoașterii, al reevaluării vieții mele, apoi în 2018...am fost total pierdută, a fost nevoie de această palmă uriașă de la viață pentru a percepe serios acest lucru.
      Nu cele materiale, nu cele financiare sunt cele care contează ... dacă sufletul nu e ok, dacă starea de spirit nu e ok ... nimic, absolut nimic nu funcționează.
Liniștea sufletească, liniștea aceea de care ai nevoie pentru a fi pregătită pentru a construi un nou imperiu! Pentru a-ți da un reset ... din toate punctele de vedere, , un reset personal, un reset profesional.
Ei bine, am ajuns să mă liniștesc, am ajuns să profit de fiecare clipă, am ajuns să savurez din plin fiecare clipă, fiecare moment al vieții.
Am ajuns să savurez fiecare cafea  alături de soțul minunat pe care mi l-a trimis Dumnezeu în cale.
Am ajuns să savurez fiecare emisiune care vorbește despre suflet, despre liniște și pace!
Am ajuns să savurez fiecare poză care-mi iese în cale, în care e vorba despre familia mea.
Am ajuns să savurez fiecare moment pe care-l petrec cu mine.
Unde va duce drumul? Nu știu, acum încă nu știu, acum este momentul în care doar eu contez, doar sufletul, doar pacea, doar liniștea pentru a fi pregătită pentru o nouă etapă, o etapă care sunt sigură că-mi va aduce împliniri, îmi va aduce liniște și lucruri pe care mi le doresc să le fac.
citate in romana Nicolae Iorga

Acum cu lecția învățată am înțeles că cele mai mari lecții ne fac cei mai puternici, am învățat că și diamantul este mai strălucitor după o șlefuire grea.

Tu te ocupi de sufletul Tău? 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut