Ce s-a citit cel mai intens

     După o pauză (nu prea dorită) m-am decis să scriu din nou cu pasiune, din suflet pentru suflet. Am făcut rapid o analiză a blogului să văd ce s-a citit mai intens pe aici  până nu am fost foarte activă. 
    Cel mai citit articol a fost articolul în care l-am prezentat pe șeful de grupă, chiar mi-ar face plăcere să scriu și despre alți colegi, sau persoane care au ceva de spus,  bineînțeles cu acordul Lor, așadar, dragilor, cine dorește? :) 

  Modelul este cam acesta Jurnal de facultate  

     Din pasiunea mea pentru sport s-au născut și următoarele articole, care au fost la fel de citite, articole în care am prezentat cum mi-a schimbat mie sportul viața și despre importanța alegerii unui antrenor personal disciplinat, bun și al naibii de sever ( Mulțumesc!!! pentru motivație!!). Vă recomand cu drag să le (re)citiți.



    Cam așa stau lucrurile pe la căsuța mea virtuală, am promis că voi reveni cu articole scrise din suflet, pentru sufletele care mă urmăresc. Voi scrie cu drag, știind că acest lucru mă vindecă, scrisul, creativitatea vindecă. 
  Așadar, dacă aveți o pasiune, nu o neglijați și mai ales nu vă lăsați descurajați.
Să ne vedem, citim și auzim cu bine!
Până data viitoare, cele 3 articole menționate vă așteaptă cu drag! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut