Unde ești Tu, bătrânule Crăciun?!

       Ce ați remarcat voi în ultimele zile?
Eu am văzut peste tot oameni agitați, alegând cadouri oarecum din musai și prea puțin din suflet. Cozi interminabile la casele de marcat din hypermarketuri, agitație, oameni, trafic blocat... Acesta să fie spiritul Crăciunului pe care-l așteptăm un an întreg? Este atât de trist... am ajuns să ne urăm Sărbători Fericite trimițând același text tuturor oamenilor din lista de prieteni, oameni cu care în rest nici bună ziua nu ne dăm. Share și gata, ne știm cu sufletul împăcat că noi, noi am spus ... ce am spus?
Anul trecut am primit un mesaj cu „ fie ca ... învierea” ... atât de atenți suntem, atât de sincer dorim sărbători fericite celui de lângă noi, încât nici nu ne uităm ce trimitem mai departe.
Mereu am încercat să am un mod mai special, de a le transmite celor care îmi sunt prieteni ... celor care îmi urmăresc scrierile, sărbători fericite, personalizate, urări care vin din suflet, urări care merg la suflet. Nu am ales să scriu în privat, am ales să postez un desen realizat de mine, cu o parte din decorul casei noastre, da, în noaptea de Revelion voi trimite mesaje personalizate, celor pe care îi consider cei mai apropiați sufletului meu, iar pe pagina mea voi posta din nou un mesaj unic. Mi se pare și un mod de respect.
Unde ești Tu, bătrânule Crăciun  cu cozonaci calzi, cu povești la mese, cu chipuri fericite? Cu bomboane de pom agățate în brad? Unde ești Tu acum?
Unde au dispărut felicitările? Unde a dispărut Magia?
 Cu cât entuziasm așteptam să deschid cutia poștală înainte de Sărbători. Mereu găseam câte o felicitare scrisă pentru noi, cu cuvinte și mesaje de Crăciun sincere.
Îmi lipsește spiritul copilăriei. Noi am păstrat tradiția, împodobim bradul frumos în doi, în 24 decembrie seara, ascultând colinde. Ce poate fi mai frumos? Ce poate uni mai mult familia?
Să încercăm să ne amintim cu toții cât de fericiți eram, în copilăriile noastre, când cele mai mari cadouri erau o păpușă, o mașinuță, o portocală, o banană și părinții și bunicii alături de noi. Să încercăm să ducem mai departe aceste magii, aceste clipe de Sărbătoare să nu fie doar comerciale, să nu fie despre suma imensă cheltuită pe cadou, ci despre zâmbetul adus pe buzele cuiva, despre o vorbă bună spusă la momentul potrivit...să fie despre suflete, despre magii! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut