Sănătatea la pahar

     Adoptarea unui stil de viață sănătos a venit cu multe schimbări în viața mea ( a se citi bucătăria mea)! Dacă până acum nu aveam decât un aparat de făcut cafea și un aparat pentru sandwich cald, acum, ei bine acum blender, smoothie maker, presator la rece toate frumos înșirate pe masa de lucru pentru a-mi ușura munca de dimineață.
 De toate pentru a avea o sănătate de fier pentru a face din fiecare mic dejun un adevărat festin și pentru a fi sigură că ingredientele micului dejun sunt naturale, sănătoase, hrănitoare și pline de vitamine.
De curând soțul meu a venit acasă cu un aparat minune. Spunea că a fost dragoste la prima vedere momentul în care s-a documentat și da, a avut dreptate!
- Ce cadou mi-ai adus?
- Atât îți spun ... Trăiește sănătos 
- Hurom, Hurom!! Vaiii dacă ai ști de când visez la un astfel de aparat! De acum diminețile noastre vor fi mai delicioase, mai sănătoase.
Minunea aceasta se numește Hurom HA-I One Stop și este un singur aparat cu mai multe identități!
 Primul aparat Hurom din istorie care beneficiază de un sistem dual de alimentare, ingredientele pot fi introduse în aparat atât printr-o gură de alimentare clasică cât și prin noua gură de alimentare de dimensiuni mari, prevăzută cu un set de cuțite care sunt antrenate de motor și care se învârt la 23 de rotații pe minut, mărunțind ingredientele și alimentând apoi, automat, ansamblul de procesare. Viteza de procesare este de 60 de rotații pe minut, lent, prin presare la rece, rezultatul fiind un suc sănătos, care păstrează culoarea și gustul ingredientelor din care a fost stors. Resturile sunt evacuate într-un recipient inclus în corpul aparatului pentru a economisi spațiu și a conferi storcătorului un design deosebit.

- Hai să încercăm rețeta mea preferată! Adăugăm 1 banană , 1 kiwi,1 portocală și niște cuburi de ananas, apă și niște semințe de chia, un strop de pudră de ovăz și o linguriță de maca. Gata!!!!
 Hmm, mic dejun delicios!!!

Este un aparat care nu ar trebui să lipsească din nici o bucătărie. Sucurile se prepară rapid, mult mai rapid decât să stai la coadă pentru un covrig. Sănătatea noastră începe în bucătărie, iar micul dejun este primul care ne pune corpul în mișcare. Pentru buna lui funcționare dimineața trebuie să-i dăm combustibilul perfect pentru a funcționa. Un suc de fructe, un smoothie, sunt alegerile perfecte pentru a fi siguri că diminețile încep bine.
Ne așezăm amândoi în bucătăria noastră cu câte un pahar de sănătate și ne putem ideile pe hârtie pentru ziua care vine. Nu-mi imaginez altfel diminețile!
Care este sucul/ smoothie-ul tău preferat? Eu mai am câteva rețete magice, le găsești pe blogul meu.
Până data viitoare, nu uitați să vă hrăniți sănătos!!!


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018!!!! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut