Eroi pentru copii

- Ai văzut noul trailer al filmului care va apărea pe marile ecrane în România pe data de 28 decembrie 2018 ?
- Daaaa, abia aștept! “Spider-Man: Into The Spider-Verse”, off, dacă ai ști de când urmăresc revistele de benzi desenate Marvel Comics.

- Te-ai gândit vreodată ce ai face dacă ai fi în locul lui Miles Morales?
- Sincer, acum că mă întrebi, da, m-am jucat o dată cu acest gând. 
Nu îmi place lumea în care trăim, prea mulți copii sunt abandonați, lăsați prin spitale sau pe la diverse centre. Ochii lor se umplu de bucurie când îl văd pe Spider-Man, în reviste, păpuși, în filme pentru copii, dacă aș avea puterile Lui, măcar pentru o zi, i-aș vizita pe toți copilașii abandonați, din toată lumea. 
Le-aș pune un licăr de sclipire în ochi și speranță în suflet, le-aș spune că trebuie să creadă în ei, în orice conjunctură s-ar afla, că trebuie să fie tari. 
Le-aș spune să nu se lase bătuți de răutatea din jur, să nu se învârtă în cercuri dubioase, să nu aibă încredere în oricine, le-aș prezenta binele, binele văzut și făcut de mine. Le-aș spune despre bunătate, le-aș spune să-și ierte părinții, să nu devină ca ei, le-aș spune că sunt niște copilași deosebiți și le-aș da tuturor o figurină Spider-Man, să fie cel mai bun prieten a lor, să îi protejeze, să îi apare de rele și să știe că oricând vor avea nevoie de mine, trebuie doar să închidă ochii și să-și dorească cu adevărat, iar eu, voi fi acolo pentru ei, chiar dacă nu fizic, dar acolo în sufletul lor vor ști că se pot baza oricând pe mine și că orice le aduce viața să fie siguri că vor face față fiecărui obstacol.
 De fapt, eu pentru ei sunt un super erou, pentru copilașii cu suflet curat care cred în mine, care cred în că binele învinge mereu orice ar fi. Ei merită tot sacrificiul, pentru ei merită orice luptă, orice pe lumea aceasta. 
Dacă doar pentru o clipă, aș purta acest costum, toate atențiile s-ar îndrepta spre ei, spre copilașii care cred cu tărie în mine. Aș fi acolo lângă ei, să vadă, să simtă că există oameni buni, fapte bune, că există eroi care sunt pentru a le face viața mai ușoară. I-aș vizita pe toți! Aș începe prin spitale, școli, serbări, zile de naștere, toți, absolut toți copiii i-aș vizita. 

- Să știi că eu nu m-am gândit niciodată ce aș face dacă aș fi ...dar ai dreptate. Avem nevoie de super eroi! Avem nevoie de oameni care să ne facă să credem că avem puteri, ce mă bucur că te-am întrebat!

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2018!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut