Black Friday cumpătat

    Black Friday bate la ușă, iar listele mele pe diverse site-uri sunt pline, am ales fiecare detaliu, cele mai interesante cadouri pentru cei doi Andrei ai sufletului meu, cadouri de Crăciun pentru cei dragi și uite așa lista de cumpărături a ajuns o listă lungă, lungă. Sunt genul de persoană care face cumpărături din impuls de cele mai multe ori, mai ales când sunt promoții.
 Dacă tot avem atâtea evenimente în perioada care urmează, am dat o fugă și pe Answear.ro, unde mi-am pregătit atent lista, așa că l-am rugat pe soțul meu să mă ajute, să selectez. După ce am terminat lista am văzut că am sărit un pic calul și nu mă puteam decide care articol să rămână și care să plece. Sincer am atâtea haine, dar știți voi, nu am nimic în dulap.
   Îmi place să mă ajute soțul meu în astfel de situații, el este bărbat și vede mai bine orice mic detaliu care mie uneori îmi scapă.
   Uneori ajung în situația de a cumpără o piesă vestimentară doar pentru că mi se pare ok prețul fără a avea cu ce asorta acea piesă, uneori nici nu o port, stă acolo în dulap. Așa că, ajutorul soțului este bine venit, mai ales pentru portofel.
Așa că de data aceasta  lista mea s-a limitat exact la o geantă și o bluză.
Bluze şi cămăși Cămăși cu mânecă lungă  - Guess Jeans - Camasa

Genţi de umăr Casual   - Guess Jeans - Poseta Digital

   Trebuie să vă mărturisesc că nu mi-a fost deloc ușor să mă limitez doar la aceste două articole, însă trebuie să fiu realistă, trebuie să țin cont de faptul că nu pot avea tot, unde le-aș pune!  
A trebuit să țin cont de materialele din care  sunt confecționate, de raportul calitate- preț și de cât de utile îmi vor fi aceste articole în viitorul apropiat.
  Dar sunt liniștită pentru că știu că oricând am nevoie de o piesă vestimentară pot apela cu încredere la Answear.ro, unde găsesc produse 100% originale și livrare rapidă din stoc. În oferta Answear.ro se regăsesc produse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, iar portofoliul magazinului online cuprinde peste 300 branduri internaționale de top.
Anul acesta m-am limitat, spre surprinderea mea, cred că este primul pas spre maturitate financiară :)

Tu îți cumperi articolele cele mai necesare sau îți place să cumperi tot ce găsești la promoție?

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2018!! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut