Mereu calitatea face diferența

   De curând ne-am mutat într-o localitate apropiată de oraș pentru a evita aglomerația, dar mai ales pentru a ne putea bucura de ceea ce oferă o căsuță cu terasă și toate cele.
   Ei bine, având o singură mașină problema trebuia rezolvată rapid, așa că, eu am fost norocoasa care s-a pricopsit cu o mașină, dar nu orice mașină, mașina la care visam de când am văzut acest model. Având doi năzdrăvani cu care trebuie să mergem zilnic în oraș pentru școală iar mai apoi pentru fotbal și balet, am ales acest model exclusiv care pentru mine era modelul siguranței. BMW X6, xDrive30D,  anul fabricației 2017! Cutie automată, diesel, 5 locuri, un design cu care voi atrage multe priviri, dar mai presus de toate, îmi voi ști familia în siguranță. O bijuterie de mașină nu alta.
   Soțul meu mă și trimite cu ea direct la service, hai să vedem să fie totul în regulă, îmi repetă mereu. Mereu am optat pentru un service care să știe ce are de făcut cu mașina noastră, așa am procedat și acum. Au fost care au încercat să ne vândă produse second la preț de piese noi, iar peste câteva zile eram din nou la ușa lor, lecția învățată, de atunci ...doar ce e mai bun.
    Domnul de la service ne explică foarte clar ce ar trebui să schimbăm la mașină. Nu e mare lucru iar noi spunem da rapid, un schimb de ulei, ne și spune că avem nevoie de: filtru de ulei, filtru de polen, filtru de combustibil și bineînțeles ulei, ulei original BMW, nici nu se pune problema.
  Noi ne gândim ce să cumpărăm pentru întreținere, ceară auto solidă pentru caroserie, soluție pentru curățarea pielii, căci să nu uităm că vom avea pe bancheta din spate doi copilași. Pentru că se apropie iarna,  vom cere și un antigel compatibil cu modelul ales de noi.
  Cerem niște variante de preț ...suntem sinceri și îi spunem domnului de la service că nu ne dorim piese after market, ne dorim doar piese OEM, știm noi ce știm. Ne arată un catalog cu piese de BMW de la eXclusiv OEM.
- Gata, asta am să o comand special pentru tine, din categoria accesorii originale BMW, soțul meu și plasează comanda la un pahar termic BMW, gata cu cafeaua la păhărele, gata cu flacoane inutile! În mașina aceasta doar așa să văd cafeaua.
N-am curaj să-l contrazic :D

   Exclusiv OEM este singurul magazin specializat în piese și accesorii originale BMW cu livrare din stoc, atât online cât și offline, nici nu se pune problema. Preferăm să plătim mai mult dar să știm că mașina este asigurată, piesele sunt cele originale, au garanție, iar noi la rândul nostru avem garanție că viețile nu ne sunt puse în pericol.
    Noi ne dorim piese originale BMW,  așa că nu ezităm să comandăm, sunt produse care se aduc la cerere și produse care există pe stoc, livrarea se face prin curier. Suntem de părere că mai bine plătim în plus dar avem o siguranță. Piesele originale, sunt cele care fac diferența, sunt cele datorită cărora mereu te vei putea urca liniștit la volanul mașinii tale, știind că acum plătești și gata, pe când la piesele second trebuie să fii pregătit că nu va fi de lungă durată și în plus dacă stai să te gândești... de unde știi ce calitate au?!
  Piesele și accesoriile alese de la Exclusiv OEM au ajuns la noi, a fost cea mai bună alegere, rapid și exact ce am comandat, piese originale la prețuri accesibile, de calitate, seriozitate maximă, rapiditate, îți poți dori ceva mai mult? Dacă voi sunteți din București, puteți să-i vizitați direct pentru a cere o ofertă de preț.

Voi cum vă întrețineți mașina? Ce preferați? Piese second hand, ieftine, fără garanție? Sau piese originale, piese noi, care să vă garanteze viabilitatea mașinii?
Și nu uitați, mereu calitatea face diferența!

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2018! 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut