Vânătoarea continuă!



                                  Prepelița din nou în centrul atenției cu vestitul JOC PREPELIX PANO

Bună, numele meu este Prepelix, Prepelix Pano, sunt o prepeliță drăguță, sociabilă născută pe 15 octombrie 1998 în Germania. Am lucrat sub acoperire, dar în anul 2000 m-am lăsat convinsă de piața din România și sub denumirea de Prepelix, vânătoarea mergea mai departe. Apăream pe monitoarele voastre 3 secunde timp în care încercați să mă prindeți, fără să vă dați seama că defapt eu v-am prins pe voi, în febra jocului meu.

 Ce să fac, am pus stăpânire pe întreaga lume, auzi cică din cauza mea în anul 2000 produsul intern brut al Germaniei, scăzuse, angajații din firme erau la vânătoare de prepeliță. Ei stai liniștit, nici țara Ta nu a scăpat, am devenit un joc viral local atât în România cât și în Republica Moldova.

Am o vestă bună însă, după 18 ani timp în care pe piață au apărut și dispărut multe alte jocuri, m-am reîntors datorită nostalgicilor de la PHENOMEDIA IRIS 4D SRL, să te provoc la o porție bună de  vânătoare! 



Știu că lucrezi mult și cauți mereu metode de relaxare dar mai ales metode pentru a te putea reîntoarce în copilărie. Ei, cu ajutorul meu, JOC PREPELIX PANO care este un JOC MOBIL, visul tău devine realitate și pentru câteva minute ( a se citi ore) poți să uiți de griji și să te ocupi doar de mine.

 Am revenit cu forțe proaspete, am tras mult la sala de forță să nu se vadă cei 18 ani, bine în secret m-am mai antrenat eu mai ales că acum câmpul de vânătoare are un acces de 360 grade, pe vremea mea, eehh nu era așa ceva așa că trebuie să fiu foarte ageră. Am revenit cu o grafică modernă şi funcţionalităţi adaptate la noile tehnologii. Gata cu calculatoarele învechite acum sunt disponibil pe telefonul mobil! Sunt din nou în centrul atenției dacă ai peste 5 ani, poți începe să mă vânezi timp de 90 de secunde așa se spune că ține o rundă, dacă supraviețuiesc, te previn însă, nu va simplu, experiența mea își va spune cuvântul oricât de priceput ai fi tu ca și vânător, deși se spune că am un grad de dificultate de la mică la medie, dar te previn din nou, gradul de distracție este ridicat. Fac parte din categoria jocurilor pe care scrie JOC COPII. Așadar dacă te crezi un vânător pregătit poți să mă înfrunți, dar trebuie să îți spun că nu sunt singură împotriva Ta, suntem mai multe prepelițe și ca să îți îngreunăm aventura prepelițească am adus cu noi tot felul de acțiuni prin care să te antrenăm. Unele dintre noi zburăm prin fața ta, altele te așteptăm ascunse prin copaci sau chiar te avertizăm  cu o tigaie, uneori ne ascundem prin cuptor. Punctele tale se adună în funcție de prepelița trimisă în alt joc, adică prepeliță zburătoare îți aduce 15 puncte iar cele în perpetuă mișcare 25 de puncte. Mai sunt și obiecte pe care le poți doborâ, sunt ascunse 13 ”ghicitori” iar două dintre ele pot activa arma secretă dar înfruntându-ne îți asiguri un loc în tabela de scor globală, dacă te antrenezi destul poți cuceri chiar primul loc. Dacă te-am convins intră frumos în magazinul GooglePlay și caută-mă, în scurt timp vin și în AppStore.

Vânătoare plăcută!

Articol scris pentru Spring Super Blog 2018!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut