În Tenerife sub acoperirea soarelui


     După un an obositor iată-mă pe picior de plecare. A fost anul meu de glorie, 3 filme, 4 scurtmetraje, nu rețin la număr câte reclame, ce să mai ... am nevoie de o vacanță binemeritată. Te-ntrebi ce fac dacă mă recunosc fanii? Cum scap de ochii vigilenți ai fotografilor care sunt mereu pe urmele mele, ei bine, în fiecare an am un plan excelent pus la cale. Am un domn cu care colaborez excelent, seamănă zici că suntem două picături de ploaie. Când e vorba de mers în concedii, el iese pe ușa din față pe unde mereu există câte un fotograf băgăreț iar eu liniștit ies prin spate, unde mă așteaptă mașina care mă duce exact la aeroport. Ei bine, port mereu ochelari de soare și jachetă cu glugă încât să nu fiu ușor de recunoscut, băieții care mă-nsoțesc sunt și ei îmbrăcați exact ca de concediu, deci nu par bodyguarzii ăia fioroși de îi recunoaște toată lumea. Iar iubita mea, ei bine, ea își pune mereu o peruchă de altă culoare, cu niște ochelari de soare și gata. Cum vă spuneam deci sosia mea va pleca direct în Grecia, împreună cu presa și lumea curioasă iar noi ne vom retrage liniștiți de data aceasta tocmai în Tenerife. Cum de Tenerife, vacanțe Christian Tour mi-au oferit un sejur excepțional cu transport de la București câtre Tenerife.
Complexul hotelier Sandos San Blas Nature Resort & Golf se află într-o locație mirifică cu privire spre Oceanul Atlantic. Vom petrece aici 7 zile minunate, fără regizori, fără stres, fără paparazzi, doar noi doi și cele 8 piscine, 3 restaurante, centru SPA & Wellness și multe alte facilități oferite de acest complex.
Am cerut o cameră care să fie un pic mai ”ascunsă” de ochii lumii, deși cred că nu vor fi probleme de acest gen. Camera pe care am primit-o vreau să vă spun că este senzațională are balcon cu vedere spre ocean, de altceva aș avea nevoie că să îmi reîncarc „bateriile”? de nimic, dar totuși vă mai spun baia are cadă cu hidromasaj, facilități VIP ... mâncare all inclusive.
Ne-am făcut un plan al călătoriei noastre în Tenerife care cuprinde și câteva escapade, pe lângă zilele petrecute la piscină, ne-am stabilit câteva obicetive turistice pe care să le vizităm. Vom începe cu satul Masca care află la  poalele munților Teno și aproape de Los Gigantes, deci vom vizita și rocile uriașe de aici.
Am descoperit o construcție din 1632, Casa de los Balcones , clădire compusă din 2 case cu 3 etaje. Ne-am propus, dar aici bineînțeles va fi nevoie de pălării și ochelari de soare să vizităm Piața Adeje unde am înțeles că putem degusta cele mai bune produse tradiționale, putem să ne cumpărăm fructe și legume exotice. Am ales și o plajă specială pentru noi, Playa del Roque, această plajă poate fi accesată doar cu barca și unde mai pui că are nisipul negru?!
   Fiind niște gurmanzi în adevăratul sens al cuvântului ne-am ales atent Tenerife și pentru mâncarea care o oferă această insulă. Marea majoritate a mâncărurilor includ pește, ce poate fi mai sănătos decât o porție de pește servit cu sos de usturoi, pește servit cu cartofi dulci, o altă specialitate fiind orez cu ardei tăiați cu porumb și roșii, iar după astfel de ospățuri vom căuta fructele exotice din zonă, papaya, mango și bananele mici și foarte aromate. Iar la categoria băutură cu siguranță vom opta pentru spirtoasele făcute local, rom alb și rom negru.
    De ce Tenerife? Pentru liniște, pentru intimitate, pentru relaxare, pentru plaje, pentru apusurile de soare mirifice,  pentru soare, pentru mâncare, pentru istorie, pentru cultură, pentru delfinii care pot fi văzuți în larg.  Fără doar și poate, Tenerife!

 Acest articol a fost scris pentru Spring Super Blog 2018!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut