La mama mereu e loc de ... haine la cutie!!



                                      Vă provoc la o sesiune  Second hand, 






- 3 cutii cu rochii, 3 cutii cu pantaloni, 3 cutii cu bluze, cămăși, 3 cutii cu pantofi și cizme ... mai ai ce aduce? Că nu pot închide portbagajul mașinii sau vrei să mergem cu două mașini ???


Bine v-am găsit în lumea noastră ...


Cam așa începe la noi în familie sezonul de primăvară...selectare atentă de haine, care ajung în cutii atent depozitate în dulapuri și șifoniere la mama acasă. De ce la ea?! Poi ... pentru că ea, are loc! Noi nu! La noi colecțiile se  reînnoiesc mai ceva ca la un magazin, așa spune soțul meu cel puțin, că deh, dacă ar fi după mine, zilnic am lua câte ceva, oricum mă uit și mă tot uit mereu găsesc o piesă vestimentară lipsă în dulapul meu. Parcă exact ce am în mână îmi lipsește să fiu unică!


Dar de când am descoperit că îmi pot cumpăra haine de calitate, la un preț mult mai accesibil decât cel din mall-uri, am devenit pasionată de reînnoirea garderobei. Hainele depozitate nu le aruncăm, le folosim sezonul următor, reîmprospătat cu ceva nou, care una două le va da o notă de nou.


Noua mea pasiune este explorarea magazinelor cu haine second hand femei (asta doar pentru că încă nu am reușit să-l acaparez și pe dragul meu soț). Și cât de mult îmi place, la noi în oraș este și o piață,  începând cu luna martie și până prin luna septembrie, îmi place să fiu pe acolo, le am chiar și cu negociatul.


Unde mai pui că majoritatea hainelor de la un magazin second hand sunt de la branduri renumite, îmi place că au o calitate net superioară hainelor vândute la duzină și cel mai mult știți ce îmi place?! Că sunt puține șanse ca la 10 minute să mă întâlnesc cu cineva purtând exact aceeași haină. Îmi plac hainele unice, sofisticate și la haine mâna a doua, doar așa găsești. Așa am ajuns într-una din zile pe pagina celor de la Evernisaj.  Haine second  hand online!!! Da da ați citit bine, există așa ceva și vă spun că au haine mișto la prețuri chiar faine, deci din confortul casei cu câteva clickuri vă puteți achiziționa geci, cardigane, articole sport, accesorii, încălțăminte, atât pentru femei, bărbați cât și pentru copii, acestea vă vor fi livrate în maxim 48 de ore, dacă stați în capitală și 48 de ore oriunde în țară.
Și-au ales niște valori bine puse la punct una din ele fiind dorința de a schimba percepția oamenilor asupra produselor second hand.

Cred că mulți oameni nu acceptă ideea de a purta o haină care deja a fost purtată, însă hainele care se vând la mâna a doua sunt doar haine de calitate, care au fost folosite foarte puțin sau chiar deloc. 

Prețurile de la Evernisaj sunt accesibile, hainele, accesoriile, încălțămintele toate aparțin unor branduri pe care le purtăm cu toții. Dacă îți plac reducerile atunci locul tău este clar aici, dacă ai noroc poți beneficia de reducere de până la 70% !! (reducerile încep de la 10% și timp de 7 săptămâni tot se adaugă 10% ... așa că îți sugerez să stai pe aproape).  
Într-adevăr nu oricine poate purta o haină second hand, trebuie să ai stil, pasiune și lux ... așa că vă provoc, să vă achiziționați o haină și să îmi trimiteți o poză, să vedeți și voi ce bine vă stă, cât de mult vă scoate în evidență personalitatea și mai ales cât de fericiți veți fi de achiziția unică. Așadar ... cine începe?!

Articol scris pentru Spring Super Blog 2018!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut