Flori pentru mama


    Fiind singurul copil al părinților mei, mereu am fost atașată de ei, uneori poate chiar mai mult decât trebuia. Anii au trecut, am devenit femeie căsătorită la casa ei și parcă acum încep să conștientizez pe zi ce trece tot mai mult cât de mult înseamnă mama pentru mine. Nu-mi iese supa o sun pe mama, nu îmi iese o pată din haină o sun pe mama, mă doare sufletul o sun pe mama și lista poate continua mult și bine, parcă ea le știe totuși mai bine decât google.
   Nu este și nu a fost niciodată o femeie de carieră care să facă senzație în momentul în care intră pe ușă, poate de aceea a ținut morțiș ca eu o să devin o astfel de femeie. A fost și este mereu lângă mine, orice alegere aș face în viață este una dintre cele mai mari susținătoare ale mele. Suntem total diferite, însă parcă acest lucru ne face să fim atât de unite.

    Din concedii sau doar de la cumpărături mereu mă-ntorc acasă cu ceva special pentru ea. Îi sunt recunoscătoare pentru toată educația pe care mi-a dat-o, pentru sacrificiile pe care le aducea (copil fiind nu realizam acest lucru, iar acum stau și mă mir cum se descurcau ai mei).
    Mama mea nu se plânge niciodată, deși nu are o viață ușoară, toată gospodăria este în grija ei, tata având niște probleme de sănătate care nu-i permit să ridice nici măcar o găleată. Mama mea este o femeie specială, ca de altfel pentru fiecare om în parte, mama sa.       Pentru mine este femeia model, femeia care este iubită de soțul ei, femeia care deși a dus o viață încercată nu s-a plâns niciodată, nu a vrut să renunțe când părea că situația nu are scăpare.
     Este o femeie căreia i-a plăcut munca, nu s-a dat în lături niciodată de la nici o încercare. Este femeia care știe unde îi este locul, poate uneori cu mult prea bun simț. Eu consider că femeile ca ea ar trebui să fie sărbătorite în fiecare zi! 

     Femei care știu să își țină familia unită în orice situație, femeie care se gospodăresc din puținul pentru care au lucrat, femei care își îngrijesc jumătățile când aceștia au probleme fără a se victimiza, fără a aștepta milă. 

   Dacă stăm să ne gândim fără femei, nu am exista, cum eu m-am născut datorită mamei, ea datorită mamei ei, care la rândul ei datorită existenței străbunicii mele și uite așa mai departe. Om fi noi femeile mai cicălitoare, mai tipicare, dar o facem doar pentru că ne dorim să fie totul perfect în casa pe care o cârmuim.
    Asta am învățat de la mama mea, să fac tot ce îmi stă în putere să fie familia unită.

Încerc să îi arăt zilnic recunoștința mea, pentru tot ce a făcut și face și acum pentru noi toți.  Are o pasiune, o pasiune pentru care  a acceptat provocarea vieții și după 50 de ani în care a locuit la bloc în centrul orașului și-a cumpărat o casă la sat.  
   Acum zilnic se poate bucura de ceea ce îi face sulfletul să-nflorească, de grădina ei cu flori. Mereu îi cumpărăm flori, are peste 40 de flori în casă iar în curte știți cum e ..„fără număr”.

Zilele trecute găsisem un buchet de flori mai special la o florărie online, eram sigură că ea nu văzuse încă un asemenea buchet așa că nu am stat mult pe gânduri. Nu prea le are ea cu internetul și cu livrările așa că mai mare i-a fost mirarea când s-a trezit cu un buchet de flori la domiciliu.

Fotografia postată de Interflora Romania.
    Interflora Romania este lider în livrarea de flori online în întreaga lume şi singurul serviciu de livrare de flori cu propria reţea internaţională, în România fiind vorba de peste 60 de florării afiliate. Fiecare buchet se realizează cu creativitate și atenție la detalii de către florarii experți. Interflora garantează livrarea în aceeași zi în care a fost dată comanda, este important de menționat că nu se  aplică niciun comision la achiziție.

    Așadar dacă doriți să faceți o surpriză unei femei importante din viața voastră, știți unde să apelați, nu uitați că ne plac florile chiar și florile online, suntem niște ființe gingașe și fine,  așadar un buchet ales pe măsura sufletului nostru vă va asigura un loc special în viața noastră și de ce nu dragi bărbați, ar trebui să recunoașteți că fără noi, viața voastră nu ar fi interesantă deloc, ar fi monotonă, fără pic de culoare. 
Deși Ziua Internațională a Femeii este sărbătorită anual la data de 8 martie pentru a comemora atât realizările sociale, politice și condițiile economice ale femeilor, cât și discriminarea și violența care își fac încă simțită prezența în multe părți ale lumii, eu consider că trebuie să ne arătăm respectul și dragostea pentru aceste femei minunate din viețile noastre. 
    Nu consider că avem nevoie de zile speciale pentru a ne manifesta simțirile, consider că avem o singură viață și nu știm niciodată când se termină, tocmai din acest motiv nu ar trebui să amânăm niciodată, nici măcar o clipă pentru a le mulțumi, pentru a ale arăta ce-nseamnă pentru noi cele mai speciale femei.






Articol scris pentru Spring Super Blog 2018!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut