Documente traduse la un click distanță!


  
-     Cum?! Tu nu ai auzit de magazine online de traduceri? Serios, tu unde trăiești? Fugi acasă și caută e-trad.ro –Primul magazin online de traduceri din România, te asigur că nu vei fi dezamăgită, sunt specializați pe diverse traduceri, tehnice, traduceri medicale,  traduceri juridice și ce îți trebuie și ție traduceri acte studii
 Dar hai să vă povestesc cum am ajuns să îi caut...

    Se spune că atunci când faci ceea ce îți place, nu vei munci nici măcar o zi din viața ta, ei bine, meseria aleasă de mine este una prin care sunt convinsă că voi reuși să schimb multe vieți, unele chiar să le salvez. Meseria mea va fi de a-i face pe oameni să-nțeleagă că o alimentație corectă poate face minuni. Proaspăt absolventă a Facultății de Nutriție și Dietetică, nefiind tocmai la prima tinerețe, caut de ceva vreme cu băgare de seamă un loc de muncă care să-mi aducă tot ce aștept de la un loc de muncă, probabil acesta este și motivul pentru care am început căutările dincolo de granițele țărișoarei noastre.

Ritualul meu de dimineață începe cu deschiderea mailurilor după care încărcarea CV-ului pe diverse platforme, dar azi, azi văd că va fi despre A-L-T-C-E-V-A-!

Am primit răspunsul mult așteptat!!! Nici nu mă gândeam că va fi posibil așa ceva! Am fost acceptată pentru un post de nutriționist sportiv în Italia!!!!  
l'italia mi sta aspettando!!

Să vedem ce am de făcut ... în maxim 3 zile de la confirmarea primirii mailului de angajare trebuie să le trimit toate actele mele traduse în limba italiană!
3 zile?!?!

Adun rapid actele și încep să bat orașul în lung și lat, ba nu au traducător pentru limba italiană, ba nu pot plăti cu cardul. Ajung la un birou de traduceri unde pot plăti și cu cardul au și traducător dar constat că mi-am uitat acasă certificatul de căsătorie iar adeverința de la medicul de familie va fi gata doar mâine că nu se poate elibera în aceeași zi, că nu merge serverul că...povești... off!!
-  Ne pare rău, dar dacă  aduceți actele mâine nu vor fi gata traduse decât a doua zi!
-  Vă rog, nu se poate rezolva totuși cumva? Pierd un loc de muncă la care visez de la 20 de ani! Nu pot pierde doar din cauza birocrației... Ies supărată și dezamăgită, nu se poate, cariera mea să depindă de traduceri! Nu îmi pot imagina, când deodată dau peste o fostă colegă de clasă, intrăm noi în discuții când deodată îmi spune despre platforma care facilitează achiziția de traduceri online, fără interacțiune fizică, drumuri inutile și mai ales plata cu cardul.

Ajunsă acasă dau un search și găsesc într-adevăr un magazin online de traduceri, mnoh noroc cu colega mea. Încep o scurtă documentare și vă că e-trad.ro este primul magazin online de traduceri din România dedicat persoanelor fizice și juridice. Clienții își pot comanda traducerea dorită în mai puțin de 4 minute, direct de pe telefon și pot plăti tot de pe telefon. Sunt câțiva pași simpli de urmat:
- trebuie în primă fază să selectezi limba din care se dorește traducerea și cea în care se dorește traducerea, poți cere și apostilarea sau legalizarea documentului tradus
- trebuie să selectezi termenul de finalizare al traducerii
- trebuie să încarci toate documentele destinate traducerii
- poți alege unul din 3 pachete oferite :
  • Pachetul BASIC care oferă cititorului o bună înțelegere a textului tradus. Este potrivit pentru uz personal, pentru review-uri, comentarii sau articole de pe  blog-uri.
  • Pachetul STANDARD presupune traducerea documentului de un traducător specializat și revizuirea acestuia de către un Proofreader. Recomandat pentru traducerea actelor personale, pentru diplome, atestate, certificate, contracte, acte medicale, CV-uri, autorizări, acte medicale, website-uri,, broșuri, cataloage etc
  • Pachetul PREMIUM include un traducerea materialului de către un traducător specializat și revizuirea acestuia de către un Proofreader nativ. Este recomandat pentru traducerea articolelor științifice, pentru publicații, acte medicale, planuri de afaceri și alte documente.
-     trebuie să știi că toate pachetele includ un Project Manager dedicat
-     pasul următor este un simplu click pe CALCUL
- trebuie apoi să introduci datele tale  personale, modalitatea de plată și să dai click pe Trimite Comanda
- În maxim 4 minute un Project Manager te va contacta telefonic  pentru confirmarea comenzii și se va trimite un e-mail cu factura proformă. După confirmarea prețului, pe baza facturii fiscale, se va achita contravaloarea serviciului dorit.
- Comanda va fi procesată după achitarea sumei de plată pentru serviciul comandat



  A doua zi de cu bună dimineață, intru în posesia adeverinței medicale și încep scanarea documentelor necesare cu gândul la Italia ... reușesc să le scanez, aleg pachetul standard, sunt contactată de Project Manager, batem palma virtual, primesc factura, achit și deja fug la împachetat.

Italia, vin!!!
     Acest Articol a fost scris pentru Spring Super Blog 2018!!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut