Cum să stau fără jachetă?


     Bună, și bine v-am găsit în căsuța mea, dați-mi voie să mă prezint, numele meu este Peter, Peter Iepurașul. Sunt singurul și așa înțelegeți că sunt cel mai alintat iepuraș al familiei B. Toată ziulica mi-o petrec aici în căsuța mea, profit de soare, de morcovi și de liniște, adică liniște când dorm afurisitele astea de pisicuțe... Stăpâna mea, mereu îmi spune că sunt special și nu glumește, mi-a cumpărat o jachetă albastră, de care sunt atât de mândru, de dimineață până seara la băiță o port cu mare drag. Dar hai să vă povestesc ce mi-au făcut afurisitele astea de pisicuțe... Totul s-a petrecut vara trecută pe când mă pregăteam eu de ritualul meu de băiță. Mi-am așezat frumos jachetă în cuier și m-am îndreptat către baie, când deodată un zgomot mi-a atras atenția. Ei, năsucul meu iepuricios nu m-a înșelat niciodată, ușa de la cușculița mea era deschisă și nici urmă de jachetă. Caut rapid un prosop să ies să văd ce se-ntâmplă, văd o umbră cum se furișează spre geam, pisicileeeeee, mi-au lua jacheta și se-ndreaptă spre grădina cu flori. Îmi iau rapid lanterna  și o iau pe urmele lor.
-  Pisicuțelor v-ați pus cu cine nu trebuia, cu iepurele cu jachetă albastră!! Ați albăstrit-o!
- Nu ne prinzi, nu ne prinzi , iepuraș fără jachetă nu mai ești rapid ca o rachetă!             Cunosc toate florile și știu unde este ascunzișul lor preferat. Ies tiptil pe geam și mă-ndrept spre crengile viei, de acolo văd totul, eiii uite jacheta mea. Pisicile s-au așezat tacticos lângă un trandafir spinos. Ținta ideală, spinii mă vor ajuta, jacheta mi-o voi recupera cât timp pisicile se vor înțepa! Mă las în jos ușor, ușor pe crengile viței de vie dar se pare că planul meu nu a funcționat iar spinii de la trandafiri de codița mea s-au atașat. Pisicile cum m-au văzut nevăzute s-au făcut, jacheta însă n-au uitat-o, repede au înhățat-o. Off, off jacheta mea, se crapă de ziuă iar eu sunt tot afară, jacheta mea tot nu apare. Trebuie să găsesc o cale să le păcălesc, mă simt ca la cinema, câinii stau și îmi urmăresc aventura. Dar uite jacheta mea, uite pisica mea preferată cum mă invită de-ndată.
-  Iepuraș coconaș, de ne spui o glumă să râdem o lună, noi îți dăm jacheta înapoi cât ai număra până la doi!
- Hmm, nu mai bine vă povestesc un film pentru copii? În care să apară iepurași și porcușorul nostru?
-   Comedia care va fi lansată în România pe 30 martie 2018? Știi să ne spui ceva despre ea?

- Da, vă pot povesti tot filmul, dar am nevoie de jachetă, acolo este puterea mea magică pentru povestit. Doar atunci devin cel mai bun povestitor când o port, vă pot arăta și poze dacă vreți sau bine trailerul
   Stăteau pisicile nedumerite, oare o fi glumind, o fi vorbind serios, dar erau ele atât de curioase de film încât au căzut de comun acord și mi-au dat jacheta, eiiiiii, ce credeți că am făcut le-am rugat să se așeze la umbra roșiilor, le- am spus că urc în corcoduș să le pot povesti mai bine tot ce se-ntâmplă în film. De sus din corcoduș am început  însă să scutur roșiile, ciorchinele au început să se deprindă ... ha ha ha pisicuțe roșiuțe, au luat-o la fuguță!!
    Iar eu cu jacheta mea albastră, m-am întors în casă, am închis atent ușa cușculiței mele și m-am pus la somnic a fost o noapte albă.
    S-au pus cu cine nu trebuia! Peter Iepurașul nu se lasă prostit și de jachetă lipsit!


Acest articol a fost scris pentru Spring Super Blog 2018!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut